پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مهم‌ترین نیاز امروز شهر‌های کشور در حوزه کنترل ترافیک، تقویت حمل و نقل عمومی است که وزارت کشور با تمام ظرفیت به دنبال تحقق این امر مهم است.
شعار سال: مهدی جمالی نژاد در یکصد و هفتاد و یکمین نشست شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: توسعه حمل و نقل عمومی نیاز ضروری کشور برای مدیریت ترافیک در کشور است.

جمالی نژاد اظهار کرد: باید در طرح‌های توسعه شهری موضوعات و مسایلی نظیر روان سازی شهر، توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه دوچرخه سواری و مهم‌تر از همه تعریض پیاده رو‌ها در شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به هر میزان که سهم حمل و نقل پاک در تردد شهری افزایش یابد به همان نسبت، آلودگی و مساله ترافیک مدیریت و کنترل می‌شود.

جمالی نژاد در ادامه با اشاره به بروز رسانی شرح خدمات مطالعات تفصیلی ساماندهی ترافیک شهری خاطر نشان کرد: مطابق این طرح در شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، مسایلی نظیر ایمن سازی، تقویت حمل و نقل پاک و روان سازی به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.

همچنین در جلسه امروز طرح جامع حمل و نقل شهر نجف آباد اصفهان هم مورد تصویب قرار گرفت و تاکید شد که برای کنترل بار ترافیکی شهر، توسعه ناوگان عمومی از قبیل اتوبوس و مترو به صورت هدفمند دنبال و عملیاتی شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۶۵۵۶۹۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
تو همه شهرها باید حمل و نقل عمومی یه نوسازی درش انجام بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین