پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
احمد زید آبادی روزنامه نگار با سابقه به انتقاد از تجمع کنندگان مقابل سفارت اوکراین پرداخت و نوشت: در بسیاری از کشور‌های دیگر هم تظاهرات ضد جنگ بر پا شد، اما در هیچکدام از آن‌ها شعار "مرگ بر پوتین" سر داده نشد.
شعار سال: احمد زید آبادی روزنامه نگار با سابقه به انتقاد از تجمع کنندگان مقابل سفارت اوکراین پرداخت و نوشت: در بسیاری از کشور‌های دیگر هم تظاهرات ضد جنگ بر پا شد، اما در هیچکدام از آن‌ها شعار "مرگ بر پوتین" سر داده نشد.

گویا جمعی از مردم تهران در اعتراض به تجاوز نظامی روسیه، در مقابل سفارت اوکراین در تهران تجمع کرده و شعار "مرگ بر پوتین" سر داده‌اند.

اعتراض به جنگ و تجاوز و اشغال و حمایت از صلح، قاعدتاً اقدامی بشردوستانه ومدنی و از این جهت شایستۀ تقدیر است. اما شعار مرگ بر رهبر یک کشور، تناسبی با فلسفۀ صلح‌خواهی و اعتراض به جنگ و تجاوز ندارد.
متأسفانه شعار مرگ بر این و آن که از ابتدای انقلاب در کشور ما رایج شده است، به قشر و گروه خاصی محدود نمانده و و گویی‌به خیلی‌ها سرایت کرده است.

در بسیاری از کشور‌های دیگر هم تظاهرات ضد جنگ بر پا شد، اما در هیچکدام از آن‌ها شعار "مرگ بر پوتین" سر داده نشد.

اگر شعاری قابل قبول نیست، در همۀ مصادیقش باید مردود باشد.
 
تعداد بازدید : 12
 
تعداد بازدید : 7
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۷۵۲۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین