پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: سالانه ۴۵۰ هزار دانش‌آموز طی طرح دادرس، آموزش‌های کمک‌های اولیه را می‌بینند.
شعار سال: مسعود حبیبی درباره فعالیت‌های سازمان جوانان هلال احمر گفت: بیش از یک میلیون نفر عضو سازمان از رده سنی ۵ تا ۲۹ سال هستند و با سازمان جوانان هلال‌احمر همکاری دارند.

وی درباره عضویت دانش‌آموزان در این سازمان افزود: در مدارس متوسطه تعداد ۸ هزار کانون دانش‌آموزی در ۸ هزار مدرسه وجود دارد که به دانش‌آموزان مهارت‌های امدادی را آموزش می‌دهد.

رئیس سازمان جوان هلال‌احمر بیان کرد: طرح دادرس را در مدارس با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌کنیم.

وی اضافه کرد: سالانه تعداد ۴۵۰ هزار دانش‌آموز آموزش‌های کمک‌های اولیه را می‌بینند تا هنگام رخ دادن اتفاقی تصمیم درست بتوانند بگیرند.

رئیس سازمان جوان هلال‌احمر تأکید کرد: کلیه آموزش‌های طرح دادس در مدارس رایگان است. حبیبی تصریح کرد: تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ کانون غنچه‌ها را نیز در مهدکودک‌ها داریم.

وی ادامه داد: کانون غنچه‌ها آموزش‌های نوع‌دوستانه و بشردوستانه را در قالب بازی به کودکان ارائه می‌دهد. برای نمونه جشنواره نقاشی «آشتی آشتی» و «سیاره مهربانی»، مهرورزی و نیکی را به کودکان یاد می‌دهد.

رئیس سازمان جوان هلال‌احمر با اشاره به ماهنامه «ماه مهربان» نیز گفت: قصه‌های بشردوستانه در این ماهنامه آمده است که میان کودکان توزیع می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1آذر1395، کد مطلب: 3829700، http://mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین