پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن تاکید کرد: مالکان واحد‌های مسکن مهر مستقر که هنوز دفترچه اقساط را دریافت نکردند تا خرداد فرصت دارند دفترچه اقساط را دریافت و نسبت به پرداخت با نرخ سود پایین اقدام کنند.
شعار سال: محمود شایان، مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن در خصوص بند ۴ تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر ضرب‌الاجل دو ماهه به مالکان مسکن مهر برای تبدیل قرارداد تسهیلات بانک مسکن به قرارداد اقساطی مسکن توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۴۳ هزار نفر از مشتریان بانک مسکن هنوز مسکن مهرشان را قسط‌بندی نکرده‌اند، اظهار داشت: البته حدود ۱۶۲ هزار واحد از این تعداد هنوز واحدهایشان تکمیل و تحویل نشده که مشمول این بند قانونی نیستند.

مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن ادامه داد: حدود ۸۱ هزار نفر از مجموع ۲۴۳ هزار نفر، واحد‌های مسکونی مهر را تحویل گرفتند که بنا به دلایل مختلفی از جمله فروش واحد و دیگر موارد هنوز موفق به دریافت دفترچه قسط نشدند.

شایان با بیان این مطلب که این افراد موظف هستند تا خردادماه امسال نسبت به دریافت دفترچه قسط اقدام کنند، تصریح کرد" در غیر این صورت و بعد از خرداد نرخ سود تسهیلات برای این افراد ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

وی افزود: منابع حاصل از دریافت تسهیلات مسکن مهر به صندوق ملی مسکن برمی‌گردد و برای تکمیل و تولید واحد‌هایی که دولت در برنامه دارد هزینه خواهد شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۱۵۱۷۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین