پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین متذکر شد: مسئله ما این است که در تمام معاونت‌ها وظیفه فناوری نوین در حال انجام است و اینگونه تنها تمام وظایف معاونت ها را دچار اختلال خواهیم کرد.
شعار سال: سید جعفر تشکری هاشمی در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و راه اندازی سازمان فناوری‌های نوین متذکر شد: افزایش تعداد پست‌های سازمانی تنها دغدغه ما در این لایحه نیست. مسئله ما این است که در تمام معاونت‌ها وظیفه فناوری نوین در حال انجام است و اینگونه تنها تمام وظایف معاونت‌ها را دچار اختلال خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این سال‌ها در اجرای بسیاری از طرح‌ها و اقدامات بر اساس فناوری‌ها و نوآوری‌ها عمل شده و اگر بخواهیم این وظایف را از معاونت ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها بگیریم، به‌هم ریختگی و آشفتگی را در شهرداری تهران شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در شرایطی که پایتخت با معضلات بسیاری روبروست چه ضرورتی دارد که به خاطر پافشاری بر راه اندازی یک سازمان همه معضلات شهر را معطل بگذاریم؟

تشکری هاشمی تاکید کرد: راه اندازی این سازمان هیچ دردی را از درد‌های این شهر دوا نخواهد کرد و شهرداری و پرسنل را در یک موضع انفعالی قرار خواهد داد، خلاقیت و نوآوری را از واحد‌ها خواهد گرفت و مشخص نیست چرا باید چنین هزینه‌های بی‌جهتی به شهر و مردم شهر تحمیل شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۰۴۹۱، www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین