پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
برخی شنیده‌ها از تغییرات در دولت رئیسی حکایت دارد. شنیده‌های یک رسانه حاکی از آن است که مهرداد بذرپاش که در ابتدای شروع به کار دولت زمزمه‌هایی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صنعت، معدن و تجارت را به همراه داشت، جدی‌ترین گزینه برای این وزارتخانه می‌باشد.
شعار سال: به دنبال عملکرد ضعیف سیدرضا فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه در خصوص کنترل قیمت بازار و نارضایتی شدید نمایندگان مجلس از او که تعدادی مصرانه پیگیر استیضاح او هستند، گویا او بزودی از سمت خود برکنار خواهد شد.

شنیده‌های یک رسانه حاکی از آن است که مهرداد بذرپاش که در ابتدای شروع به کار دولت زمزمه‌هایی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صنعت، معدن و تجارت را به همراه داشت، جدی‌ترین گزینه برای این وزارتخانه می‌باشد.

گفته می‌شود بذرپاش برنامه خود را برای وزارت صمت نیز به رئیس جمهور ارائه کرده است و نمایندگان مجلس نیز از حضور بذرپاش در این مسئولیت استقبال کردند.

همچنین شنیده می‌شود که فاطمی امین نیز قرار است به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور جانشین محسن رضایی شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مدارا، تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۹۲۰۹۷، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین