پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
اینکه چپ می‌گوید یا راست، انقلابی می‌گوید با غیر انقلابی، کدام تریبون با چه هدفی این خبر را منعکس می‌کند، هیچ برایمان مهم نیست. فشار‌های موجود اقتصادی و برخی از شرایط اجتماعی- فرهنگی و بعضی از عوارض روحی- روانی، شهروندانی را آواره خیابان کرده یا بشکل موقت، بی سرپناه نموده است. با قید فوریت نیازمند استفاده از ظرفیت محل‌های اضطراری اسکان همراه با حداقل پذیرایی و الزام حفظ کرامت افراد ساکن هستیم. آقای زاکانی، از امانتی که در دست توست خوب استفاده کن، نکند فرصت بگذرد و آینده ات را به غفلت امروز بسوزانی. برادر بزرگوار، برای خدمات رسانی شایسته، تصور کن که خانواده و منسوبین خودت (خدای ناکرده) دچار این وضعیت هستند. بزرگی و نیازمند نصیحت نیستی، اما وظیفه ما بشیر و نذیر است. با قید فوریت گشت اسکان شبانه را برای زنان و خانواده‌ها و کودکان راه بینداز. جای زن و خانواده و کودک در خیابان نیست مدیر مسلمان جمهوری اسلامی.
شعار سال: خیلی از کشور‌های دنیا موارد اجتماعی دارای گشت و فوریت است و افراد بی سرپناه توسط گشت‌های اجتماعی سریعا اسکان داده می‌شوند و ضروری است که در همان ساعت اولیه به مساله کارتن‌خواب ها، بی سرپناه‌ها و سایر آسیب دیدگان اجتماعی سریعا رسیدگی می‌شود. اگر در همان ابتدای ابتلای افراد مساله بی خانمانی حل شود از سایر آسیب‌های بعدی جلوگیری می‌شود.
آقای زاکانی، لطفا با قید فوریت گشت اسکان تشکیل دهید
پیشنهاد می‌شود با توجه به کاهش تقاضا برای سرانه‌های آموزشی با‌توجه به گذر پیک جمعیتی محصلین دهه ۶۰، برخی از مدارس مازاد برای اسکان اضطراری بی سرپناه‌ها به صورت خودگردان اختصاص یابد. درکنار مدارس می‌توان از ظرفیت برخی از ساختمان‌های نهاد‌های عمومی مانند هتل‌های زیان‌ده در سطح شهر‌ها نیز استفاده کرد. این رویکرد در دهه ۶۰ نیز برای اسکان جنگ‌زده‌ها مورد استفاده قرار گرفته است که شرایط حاکم برآن متفاوت از کمپ‌ها و گرم‌خانه‌های بزه‌های اجتماعی است و مختص خانواده‌هایی باشد که به علت شرایط اقتصادی حاکم بر بازار مسکن بی سرپناه شده اند.

باید مطمئن شویم کسی به اجبار شب بی سرپناه نمی‌ماند.
 
فرهاد بیضایی
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین