پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
رضا رشیدپور مجری تلوزیون و سرمایه‌گذار یک رستوران معروف در کیش، در ویدیویی نسبت به واگذاری هواپیمایی کیش‌ایر واکنش نشان داد. هواپیمایی کیش در واکنش به این ویدیو در صفحه‌ی تویتر خود نوشت: «سرمایه واقعی کیش‌ایر همسفرانش هستند نه سلبریتی‌هایی که روزی به واسطه رانتی که می‌گرفتند در آنتن زنده ثناگوی مدیر وقت بودند و اکنون که باجشان قطع شده سر به گلایه گشوده پس از دو سال به یادآورده‌اند که در دولت مورد حمایتشان این شرکت وارد روند خصوصی‌سازی شد، شما همچنان غوغای روحانی نگر» .

شعار سال: رضا رشیدپور مجری تلوزیون و سرمایه‌گذار یک رستوران معروف در کیش، در ویدیویی نسبت به واگذاری هواپیمایی کیش‌ایر واکنش نشان داد. در این ویدیو رشیدپور نسبت به نحوه واگذاری کیش‌ایر اعتراض کرده و معتقد است که ساکنین جزیره کیش بیشترین آسیب را از این واگذاری خواهند دید. 

تعداد بازدید : 6
 
اعتراض تند رشیدپور به نحوه واگذاری کیش‌ایر و پاسخ کیش‌ایر
 
هواپیمایی کیش در واکنش به این ویدیو در صفحه‌ تویتر خود نوشت: «سرمایه واقعی کیش‌ایر همسفرانش هستند نه سلبریتی‌هایی که روزی به واسطه رانتی که می‌گرفتند در آنتن زنده ثناگوی مدیر وقت بودند و اکنون که باج شان قطع شده سر به گلایه گشوده پس از دو سال به یادآورده‌اند که در دولت مورد حمایتشان این شرکت وارد روند خصوصی‌سازی شد، شما همچنان غوغای روحانی نگر».
 
 
لازم به توضیح است که تابستان امسال،‌ خبری از حضور پررنگ گردشگران و هیاهوی مسافران در کیش نبود( بدتر از تابستان 1396) ، تقاضای سفر به جزیره کاهش قابل توجهی داشت. عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا این روزهای داغ تابستانی برای جزیره کیش،‌ بی رونق بگذرد. پای عوامل مختلفی در به وجود آمدن شرایط این روزهای کیش در میان است. از جذابیت و قیمت های مناسب سفر به کشورهای همسایه گرفته تا گرانی بلیت های پرواز و نبود هواپیماهایی که مسافران را به کیش برساند. گرانی قیمت بلیت ها و کاهش قابل توجه پروازها به جزیره که گفته می شود به یک پنجم گذشته رسیده، کارزارهایی از سوی کیشوندان به منظور تقاضای رسیدگی به کاهش پروازها و افزایش قیمت بلیت به راه انداخته.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۶۶۸۵۴۵، www.khabaronline.ir / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
راست داره می گه بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین