پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
با توجه به بحران کمبود گاز و بروز زمستان سخت برای ایرانیان( بجای اروپا)، چند سوال در خصوص کمبود گاز و وقایع تحمیلی ناشی از آن به مردم، که باید وزیرنفت دولت سیزدهم پاسخ دهد. وزیر نفت باید پاسخ دهد تا مردم بدانند که ،باعث و بانی مشکلات امروز کشور و آبروریزی ملی ما در پی تاکید بر مشکلات زمستان اروپا و برعکس شدن آن نشات گرفته از تسویه حساب‌های شخصی مدیران شما با افراد بوده یا خیر؟

شعار سال: چند سوال در خصوص کمبود گاز و وقایع تحمیلی ناشی از آن به مردم، که باید وزیرنفت دولت سیزدهم پاسخ دهد؛

۱- چرا مسعودی مدیرعامل اسبق پتروپارس پیمانکار فاز ۱۱ باید تغییر می‌کرد؟

۲- بسیاری از مدیران زمان زنگنه بنابر آنچه شما مصلحت می‌نامید هم اکنون مشغول بکار در سمت‌های قبل خود هستند و مانعی وجود ندارد؛ واقعا نگهداشتن فردی که سابقه نصب ۵ سکو در فاز‌های ۱۴ و ۱۹ را داشته برای مدت یکسال تا پایان فاز ۱۱ تا چنین حد غیرممکن بود؟ آیا مصلحت ملی بر مصلحت سیاسی ارجحیت ندارد؟

۳- درست است تغییر مسعودی به دلیل اختلافش بر سر ۱۵ حلقه چاهی است که یکی از مدیران کلیدی شما خواستار قرارداد آن با رقمی بالغ بر۳۲ میلیون دلار بیش از رقم واقعی در زمان زنگنه با شرکتی که او در آن سمت داشته، بوده است؟

۴- درست است که مدیرعامل قبلی پتروپارس بخشی از منابع مالی فاز ۱۱ را در ۹ ماه مسوولیتش بی اجازه در آزادگان خرج نموده است؟

۵- درست است که لطمه بسیار سنگینی از تصمیم مدیریتی مدیر شما مبنی بر انتخاب مدیرعامل قبلی پتروپارس به این شرکت وارد شده و اثر و نتیجه آن حوادث اخیر فاز ۱۱ و بی‌گازی این روزهاست؟

۶- پاسخ دهید؛ اگر فاز ۱۱ در پاییز وارد مدار بهره برداری می‌شد؛ چند میلیون فوت مکعب گاز وارد شبکه می‌شد و تا چه اندازه در تامین نیاز امروز کشور موثر بود؟ تا چه اندازه به تامین گاز خانگی و صنعتی در چنین شرایطی یاری رسان بود؟

آقای اوجی به یکایک این سوالات موظفید که پاسخ دهید!

الف- چراکه مردم باید بدانند باعث و بانی مشکلات امروز کشور و آبروریزی ملی ما در پی تاکید بر مشکلات زمستان اروپا و برعکس شدن آن نشات گرفته از تسویه حساب‌های شخصی مدیران شما با افراد بوده یا خیر؟

ب- مردم باید بدانند وعده مدیرعامل اسبق پتروپارس تحویل این فاز تا اول پاییز امسال بود و تغییرات مدیریتی نادرست در پتروپارس این فاجعه را به بار آورده است!

ج- به نظرم به جای تهدید مستقیم و غیرمستقیم مصرف کنندگان خانگی، به مدیر خود بگویید به خاطر ناتوانی در عملکردش استعفا دهد و رسما از مردم عذرخواهی کند!

آذر جزایری

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گروه خبری تحلیلی، تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۹۵۳۱۷، naftiha.ir

 

اخبار مرتبط
برچسب ها: مسعودی مدیرعامل اسبق پتروپارس پیمانکار فاز ۱۱ ، تغییر مسعودی مدیرعامل اسبق پتروپارس پیمانکار فاز ۱۱ ، سوالاتی در مورد علت کمبود گاز از اوجی ، کمبود گاز در کشور ، دلایل کمبود گاز در کشور ، پشت پرده های کمبود گاز در کشور ، جواد اوجی چه راهکارهایی برای کمبود گاز دارد؟ ، عملکرد جواد اوجی در وزارت نفت ، عملکرد جواد اوجی برای چالش کمبود گاز ، چالش کمبود گاز در کشور ، نگهداشتن مدیران زنگنه در وزارت نفت ، تغییر مدیریت ها بنابر مصالح سیاسی ، جواد اوجی در وزارت نفت تا چه حد برای منافع ملی تلاش کرد ، منافع ملی در وزارت نفت چه جایگاهی دارد؟ ، تغییر مسعودی به دلیل اختلافش بر سر ۱۵ حلقه چاه ، منابع مالی فاز11 کجا خرج شد؟ ، انتخاب مدیرعامل قبلی پتروپارس ، چرا فاز 11 در پاییز بهره برداری نشد؟ ، عواقب بهره برداری نشدن از فاز11 ، عواقب تعیین مدیران ناشایست در پست های وزارت نفت ، آبروریزی ملی در زمستان سخت کشور ، اوجی پاسخگوی آبروریزی ملی در کمبود گاز باشد ، باعث و بانی زمستان سخت ایران کیست؟ ، زمستان سخت برای ایران یا اروپا؟ ، تغییرات مدیریتی نادرست در پتروپارس ، ناتوانی مدیر پتروپارس در تامین گاز کشور ، نارضایتی از عملکرد مدیر پتروپارس ، لزوم عذرخواهی اوجی از مردم بعلت کمبود گاز ، تغییرات مدیریتی نادرست در وزارت نفت ، پاسخگوی مدیران نالایق در وزارت نفت کیست؟ ، چرا با وجود دارا بودن ذخایر گازی باید دچار کمبود گاز باشیم؟ ، تغییراتی که اوجی در مدیران وزارت نفت به وجود آورد
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین