پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
اینکه یک مدیر بگوید که قرار است فلان کنیم و بسیار کنیم و ...، بدرد خودش می‌خورد و مجموعه تحت مدیریتش. مردم عملکرد می‌خواهند که متاسفانه در این سازمان نیست. علت را هم همه می‌دانند مشکلات بیرونی و فساد. نه قرار است رگ گردن راست کنیم و بازی الاکلنگی راه بیندازیم، نه قرار است‌ ای دزد آی دزد کنیم. سازمان رگولاتوری همانند سازمان غذا دارو دارای الودگی و فساد است. اگر مایل هستید برویم دادگاه بسم الله. اما اگر شروع کردیم، به برکناری رضایت نمی‌دهیم، ریشه‌های تاریخی را بیرون می‌کشیم و طناب خیلی‌ها را می‌بریم (نه رجز است و نه عربده و نه خدای ناکرده گردنه گیری، یک جستجوی ساده در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال خیلی چیز‌ها را روشن می‌کند). مردم مشکل دارند و وظیفه مدیران این سازمان و حقوقی که به ان‌ها می‌دهیم، رفع مشکل است. اگر می‌توانند بسم الله و اگر نمی‌توانند، با یک خدا حافظی و چند خط استعفا، ما را خوشحال کنند.

شعار سال: رئیس سازمان غذا و دارو، از دسترسی معاونین غذا و داروی سراسر کشور به دارو‌های توزیع شده در بستر سامانه تیتک خبر داد.

ایده درمانی، راهکار سازمان غذا دارو برای کمبود دارو؟!
 سیدحیدر محمدی، در حاشیه جلسه شورای کلان منطقه هشت کشور، اظهار کرد: در این نشست‌ها مشکلات و راهکار‌های توسعه حوزه دارو، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و سایر اقلام سلامت محور، معاونت‌های مربوطه مطرح و معاونین غذا و دارو مسائل استان و دانشگاه را مطرح و پیگیر وضعیت سهمیه‌های دارویی هستند. همچنین پس از طرح مسائل، راهکار‌های برون رفت و بهبود شرایط ارائه و پیگیری می‌شود.

وی گفت: کمبود‌های دارویی به دو شکل کمبود‌های جهانی و کشوری مطرح است که کمبود‌های جهانی باید از مسیر منطقی کردن تجویز و مصرف مدیریت شود؛ کمبود‌های کشوری نیز از طریق افزایش تولید، واردات موازی و مدیریت توزیع از طریق جابجایی منابع موجود شرکت‌های پخش قابل رفع است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به دسترسی‌های ایجاد شده برای معاونین غذا و دارو در سامانه تیتک به منظور رصد اقلام دارویی توزیع شده در سراسر کشور، افزود: در این سامانه موجودی هر معاونت به صورت ریز اقلام دارویی و بر اساس IRC موجود است و هر معاونت در صورت بروز کمبود می‌تواند موجودی سایر استان‌ها را رصد و اقدام مقتضی را انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۸۷۱۰۴، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین