پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
حبیب الله دهمرده نماینده زابل در تذکری تصریح کرد: آقای رئیسی از اقدام شجاعانه شما کمال تشکر را دارم، همچنین از رئیس مجلس و سایر عزیزان و خادمان و مسئولان تشکر می‌کنم، اما اخطار می‌دهم بیش از این عظمت و عزت ما را در مقابل طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی؟

شعار سال: حبیب الله دهمرده، نماینده زابل در نشست علنی امروز (یکشنبه هفت خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با تشکر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس، شهادت مرزبانان در مرز سیستان و بلوچستان را تسلیت و تعزیت گفت.

نماینده مردم زابل خطاب به رئیسی: بیش از این عزت ما را در برابر طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی
نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در تذکری تصریح کرد: آقای رئیسی از اقدام شجاعانه شما کمال تشکر را دارم، همچنین از رئیس مجلس و سایر عزیزان و خادمان و مسئولان تشکر می‌کنم، اما اخطار می‌دهم بیش از این عظمت و عزت ما را در مقابل طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی؟

وی افزود: بدخواهان بشریت یعنی انگلستان و آمریکا، اسرائیل و آل سعود بند کمال خان را بستند تا سیستان ایران تخلیه شود و مرز ایران را ناامن کنند. طرح‌های فراوان ارائه شده است، اما در فرصت سوزی شاگرد اول هستیم. چه جوابی برای مردم و خدا دارید؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۶۰۷۴، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین