پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

شعار سال: محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

مجلس یا پادگان؟ ممنوعیت نطق برای نماینده‌ای که ماجرای شاسی‌بلند‌ها را افشا کرد!
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

واکنش سخنگوی هیات نظارت درباره بستن تریبون «نماینده افشاگر»

 در مورد بستن تریبون علیرضا بیگی نماینده تبریز براساس تصمیم این هیات گفت: نمی‌دانم تریبون آقای بیگی تا چه زمانی بسته است.

مجلس یا پادگان؟ ممنوعیت نطق برای نماینده‌ای که ماجرای شاسی‌بلند‌ها را افشا کرد!
موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد اینکه کدام ماده از آئین نامه داخلی مجلس اجازه و اختیار این کار را به هیات نظارت داده است اظهار کرد: دقیق ماده قانونی یادم نیست، اما در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اجازه یکسری تصمیمات را به هیات نظارت داده است که ما طبق آن این تصمیم را گرفتیم.

غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان اولین بار است که اتفاق می افتد و قبل از این ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم، گفت: شما اولین بار ندیدید، ولی بعدش می‌بینید. این اقدام، قانونی است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شما معتقدید این فتح بابی است برای موارد بعدی که تریبون نمایندگان توسط هیات نظارت بسته شود گفت: می‌روم نماز بخوانم بعد مفصل توضیح می‌دهم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فراز دیلی، تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۶۳۱۰۰، www.farazdaily.com/ و سایت فرارو،  کدخبر:۶۴۰۴۶۳

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین