پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: متاسفانه برای پست‌ها و مسئولیت‌های حساس اجازه داده‌اند زنان و همسرانشان دخالت کنند و مکتب خاتونیسم که مکتب مخرب و خانمان‌براندازی است را در جامعه شکل داده اند.فلاحی، تاکید کرد: چله دوم انقلاب چله تحول در ساختار است، ساختار دیوان سالاری این مملکت اگر تغییر نکند، مطمئن باشید آمد و شد وزرا، وزرایی که عمر‌های یک‌ساله مدیریتی دارند، آمد و شد مسئولین مختلف در نهاد‌های مختلف به مثابه کندن ترب و کاشتن شلغم خواهد بود.

شعار سال: سارا فلاحی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند این جمله درخشان امام بر تارک تاریخ ایران و جهان می‌درخشد، چون هماره ما مسئولین غلط‌ها و اشتباهات تاریخی را مرتکب شده ایم.

چرا تعیین پست‌های حساس در ید اعضای مکتب مخرب خاتونیسم قرار گرفته است؟
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر تاریخ این سرزمین را نگاه بکنید متوجه می‌شوید که هر جا از پای افتاده‌ایم به واسطه قدرت دشمن نبوده است، بلکه به واسطه ضعف خودمان بوده است و مزدوران داخلی زمینه شهادت سرداران و دلاوران و به ثمن بخس فروختن سرزمینمان را فراهم کرده اند، رستم دستان اسطوره ایرانی را تورانیان نکشتند بلکه در چاه نابرادری شغاد افتاد.

وی تصریح کرد: آریو برزن را چوپان ایرانی لیبانی به اسکندریان لو داد، رییس علی دلواری را انگلیسی‌ها نتوانستند به شهادت برسانند بلکه این غلامعلی تنگکی بود که از پشت سر تیر خیانت به او زد، میرزاکوچک جنگلی به مسلخ قدرت روس‌ها نرفت بلکه به مسلخ خیانت یاران خودش رفت، امیرکبیر را انگلیسی‌ها رگ نزدند بلکه جاهلان وطنی رگ توسعه ایران را زدند و این تراژدی هولناک همچنان ادامه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: خیانت به کشور شاخ و دم ندارد، همینکه ما برخی از افراد را جابجا در مسئولیت‌ها قرار می‌دهیم یعنی خیانت به این کشور و در همه دولت‌ها و ادوار هم اتفاق افتاده است، وزیر نفت را وزیر راه می‌کنیم، وزیر راه را به سازمان هسته‌ای می‌فرستیم، نماینده مطالبه‌گر را روانه شهرداری می‌کنیم، کسیکه باید در دستگاه اجرا باشد در حوزه تقنین محصورش می‌کنیم، سیاست را تنزل داده‌ایم به سیاست تدبیر منزل و برعکس مرام امامین جامعه برخی از سیاستمداران ما خانواده‌های خود را یله و رها کرده‌اند تا منصب سفره‌های سمی دخالت در انتصابات به شکل غیرکارشناسی قرار بگیرد.

فلاحی اظهار کرد: متاسفانه بجای استفاده از زنان کارآمد در پست‌ها و مسئولیت‌های حساس اجازه داده‌اند زنان و همسرانشان دخالت کنند و مکتب خاتونیستم که مکتب مخرب و خانمان براندازی است را در جامعه شکل داده اند.

وی افزود: به واسطه استفاده از افراد نابلد و غیرکارشناس، جامعه را در تناقضات رفتاری و گفتاری گرفتار کرده ایم، لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را با سلام و صلوات به مجلس می‌آوریم و بعد شتابزده آن را پس می‌گیریم و به جامعه التهاب وارد می‌کنیم.

فلاحی بیان کرد: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را مصوب می‌کنیم، اما مخابرات و برخی از وزارتخانه‌ها و بانک‌ها اقتدارگرایانه با آن برخورد می‌کنند و اجرا نمی‌کنند.

وی افزود: طرح ساماندهی کارکنان دولت را مصوب می‌کنیم، اما بواسطه ترس از یک نفر از همان کسانیکه اشتباهی آمدند و در مسند قرار گرفته‌اند در سازمان اداری و استخدامی جرات نداریم آن را به صحن بیاوریم.

فلاحی عنوان کرد: لایحه حجاب و عفاف را به مجلس می‌آوریم در حالیکه محتوایش ضد حق خداوند و ضد عفت عمومی و روی برهنگی قیمت می‌گذاریم، سازمان ملی اقامت را با هدف ساماندهی اتباع خارجی مصوب می‌کنیم در حالیکه محتوای آن ضد سامان امنیت ملی و ضد امنیت جامعه است و اگر محتوایش را تغییر ندهیم به مثابه بمبی است که به زیر امنیت جامعه بسته ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برادران و خواهران من، کشور ما کشور ثروتمند و قدرتمندی است، مرز‌های امنیتی‌اش در سایه شهادت شاهدان شهید فراتر از مدیترانه رفته است و دشمنان در سوراخ عجز و ناتوانی خزیده‌اند، روا نیست ما این کشور را اسیر اشتباهات درونی بکنیم، به واسطه همین غلط‌ها و اشتباهات تاریخی است که امام جامعه از رشد تولید و مهار تورم صحبت می‌کند، اما ما برعکس، تولید را مهار می‌کنیم و تورم را رشد می‌دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چله دوم انقلاب چله تحول در ساختار است، ساختار دیوان سالاری این مملکت اگر تغییر نکند، مطمئن باشید آمد و شد وزرا، وزرایی که عمر‌های یک‌ساله مدیریتی دارند، آمد و شد مسئولین مختلف در نهاد‌های مختلف به مثابه کندن ترب و کاشتن شلغم خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۸۷۳۰۰، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین