پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰
کم اطلاعی حقوقی در کنار سلیقه گرایی و بعضا خود محوری،به زودی کار دست برخی از مدیران خواهد داد. آقای آرش کردی مدیرعامل توانیر گویا بیان داشته اند که تعرفه بالای برق در انتظار مشترکانی است که در سامانه اسکان و املاک ثبت نام نکرده اند. باید از ایشان پرسید که کدام قانون چنین اجازه ای را به شما می دهد. در ثانی، اگر هم آئین نامه ای در این خصوص وجود داشته باشد بنوعی ممانعت از دسترسی به حقوق با مشروط سازی می تواند تلقی شود و احتمالا با مراجعه به دیوان ، قابلیت فسخ دارد. راستی جناب مدیرعامل ، می شود اندکی هم در خصوص بهره وری صنعت برق در دو بخش توزیع و انشعابات و تولید صحبت بفرمائید تا ما اندکی روشن شویم و مردم بدانند برای چه میزان و سطحی از بهره وری قرار است اینقدر هزینه کنند؟ منتظریم عالی جناب.

شعارسال: آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر گفت: مشترکانی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکنند، مشمول بالاترین تعرفه برق می‌شوند.

آقای آرش کردی، اجتهاد نفرمائید، کدام قانون به شما اجازه ثبت تعرفه بالا برای مشترکانی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اند را می دهد؟!

وی افزود: به هر حال این را با یک شیب ملایم با یک اطلاع رسانی جامع و کامل یعنی حتماً با یک قواعدی که اولاً اطلاع رسانی کامل صورت گرفته باشد در واقع پیام‌های لازم به کسانی که در واقع خطاب این پیام هستند و در واقع مالکین هستند انشاالله داده شود چندین بار هم تکرار شود از پرمصرف‌ها شروع شود، چون پرمصرف‌ها اتفاقاً خودشان انطباق هم دارند با همین تعرفه و ایشالا با یک شیب مناسبی کار انجام بدهیم.

تعداد بازدید : 6

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آپارات، تاریخ انتشار: 25تیر1402، کدخبر:-،  www.aparat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین