پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
نمایشگاهی از آثار نقاشی روی شیشه و بلور و سفال محمد بنی جواد به حمایت دفترصادرات معاونت صنایع دستی از 6 تا17 آذر ماه در ساختمان شماره 1 سازمان از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقه‌مندان است.

شعار سال:

به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد بنی جواد هنرمند کشورمان که مدت 24 سال است به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارد و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است در زمینه معرفی این رشته گفت: این رشته متعلق به تهران و شهرری میباشد یعنی در کل رشته شیشه و نقاشی و تراش آن متعلق به تهران وحومه است .

وی افزود: در این نمایشگاه که به حمایت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی برپا شده است؛ 57 اثر با تنوع طرح و رنگ بر روی زمینه بلور به صورت چراغ، لاله، گلدان، تنگ و شکلات خوری به نمایش درآمده که شاخص ترین و پرکارترین مجموعه این نمایشگاه چراغ سه پوست همراه با دو تنگ نیزه‌ای است.

بنی جواد ادامه داد: در این هنر بسیارزیبا پس از تهیه بلور خام ( ساده ) و طراحی و نقاشی به صورت اسلیمی و نقوش سنتی که البته همواره سعی بر نوآوری و خلاقیت در این نقوش با توجه به خواست بازار مد نظر بوده است، سپس برجسته کاری و طلاکاری انجام می شود و بالاخره به مرحله پخت می‌رسد. البته هر کاری روی هم سه کوره پخت دارد.

وی ضمن تشکر از معاونت صنایع دستی کشور برای فراهم سازی فرصت نمایشگاه تاکید کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی گام موثری برای معرفی آثار هنرمندان و آشنایی بیشتر مخاطبان است.

این نمایشگاه به حمایت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی از 6 تا 10 آذر ماه به اسثنای دو روز تعطیل عمومی در ساختمان شماره 1 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقه‌مندان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 9 آذر 1395، کد مطلب:163421: www.ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین