پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
حدود دو ماه است که برخی کوچه های خیابان شهید کابلی( منطقه دبستان سیدخندان در کمتر از هزار متری دفتر وزیر و محل استقرار سازمان تنظیم مقررات) دچار اختلال تلفن همراه هستند. موضوع به سازمان تنظیم مقررات اعلام و ثبت شکایت شد. بعد از حدود یک ماه مجددا تماس گرفته شد و از عدم رسیدگی گلایه گردید، اپراتور می گوید که نصب چند بشقاب و یک فعالیت رفع اختلال کاری وقت گیر است. قضاوت با بز لب جالیز. جمع کنید این بساط توجیه گری کم کاری ها و انحصار کثیف منجر به زورگویی را . اگر تو واقعا واقف و متعهد به اجرای وظایفت بودی ، من شهروند نباید چنین جمله ای را از اپراتور تو می شنیدم. حالا ادعای فلان پاره کن ثبت تشعشعات و حفظ آرامش شهروندان. لازم به توضیح است که دستگاه - - - ، برای همین کار در سطح جهانی با رویکرد حمل شخصی( پرتابل) وجود دارد و از قیمت بالایی هم برخوردار نیست. نمی خواهیم نظم را بهم بزنیم . اما دوستان بدانند که به راحتی می توان دکان انحصاری بعضی ها را هم تخته کرد. بهتر نیست که بجای انکار و اهمال، فضا را برای ارتقا خدمات رسانی و پاسخگویی باز کنیم. سلام بر اپراتور شماره 195 و سرعت لاکپشتی پیگیری رفع اختلال تلفن همراه اول در خیابان شیخ شعبانی دبستان.

شعارسال: اگرچه از سوی نهاد‌های رسمی بار‌ها اعلام شده که دکل‌ها و سایت‌های نصب شده در مناطق خطری از نظر تشعشعات ندارند، اما درصورتی که شهروندان بررسی‌های لازم را انجام دادند، برای پیگیری بیشتر می‌توانند به سامانه ثبت و پاسخگویی شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنند. یکی از نگرانی‌هایی که با ورود ابزار دیجیتالی به زندگی افراد افزایش یافت، بیماری‌های ناشی از تشعشعات رادیویی است.

پیگیری شکایت از تشعشعات آنتن موبایل از چه راهی ممکن است؟ + سازمان تنظیم مقررات درمانده در پیگیری رفع اختلال تلفن همراه و این همه ادعا؟

با افزایش بیماری‌های جوامع امروزی از جمله سرطان‌های شناخته‌شده و ناشناخته، این گمان میان عامه مردم تقویت شده و بسیاری تصور می‌کنند تشعشعات حاصل از دکل‌های موبایل یکی از مهم‌ترین دلایل ابتلا به انواع سرطان است، هرچند این موضوع تاکنون به صورت علمی ثابت نشده است. اما جالب است بدانید سایت‌ها و دکل‌های موبایل که معمولا در پشت بام منازل یا واحد‌های اداری و تجاری شهری، در پارک‌ها، دیوارها، خیابان‌ها، چهارراه‌ها، جاده‌ها و نزدیک به جاده‌ها و قطار‌های بین شهری نصب می‌شوند و نصب سایت روی پشت بام منازل، با توجه به آنچه اعلام می‌شود، هیچ گونه خطر پرتوگیری برای ساکنین در بر ندارد بلکه یکی از روش‌های متداول در جهان است که برای توسعه سریع شبکه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی چند سال قبل نسبت به اثر جمعی تشعشعات پایش انجام می‌دهد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تعادل، تاریخ انتشار: 29تیر1402، کدخبر: 211047، www.taadolnewspaper.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین