پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
بلاتشبیه ، یاد بچه هایی افتادیم که چوب می خورند و می گویند درد نداشت. آخر با غلو و تبلیغات می خواهیم به چه چیزی برسیم؟ مثلا می خواهیم بگوییم که اوضاع آرام است؟ نه تنها مفید فایده نیست، بلکه سرمایه اجتماعی نظام را هم تضعیف می کند. باید همت کرد اخوی باید درایت بخرج داد که با این سبک انتصابات در دولت همگرایمان یعنی دولت آقای رئیسی ، بعید می دانم محقق شود. جناب سخنگو، مقابله با تحریم ،آرایش جنگی خاص می خواهد که ما متاسفانه توان 10 درصدی هم در مدیران اجرایی فعلی نمی بینیم. و با کمال صدها تاسف، بعضی هاشون کلا پیاده اند. خواه پندگیر ،خواه ملال.

شعارسال: «علی بهادری جهرمی» روز پنجشنبه در همایش طرح ولایت معلمان در مشهد افزود: یکی از این بحران‌ها وضعیت اقتصادی کشور بود که در گام نخست توانست با تکیه به توان داخلی و ایجاد تعادل در سیاست خارجی و دیپلماسی همسایگی، موجب افزایش درآمد‌های دولت، فروش نفت، واردات کالا‌های اساسی و افزایش حجم تجارت خارجی شود و کشور را از شرایط گذشته خارج کند.

آقای سخنگو دولت، لطفا درباره بی اثر بودن تحریم ها غلو نکن. کشور با تبلیغات نمی گردد، درایت لازم است

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با نگاه به ظرفیت‌های درون کشور موفق شد بسیاری از تحریم‌ها را بی اثر کند. این نگاه برگرفته از اندیشه‌های امام راحل (ره) بود.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به اقدام‌های دولت سیزدهم برای رفع تنش‌های آبی  در کشور تصریح کرد: در ابتدای تشکیل دولت ۳۰۰ نقطه دارای تنش آبی در کشور وجود داشت که با همت دولت و متخصصان داخلی بسیاری از این تنش‌ها رفع شده و در بخش‌های دیگر نیز کار‌های مهمی در حال انجام است.

سخنگوی دولت بهره برداری از سامانه آبرسانی غدیر در خوزستان، سامانه آبرسانی سنندج، همدان، طرح انتقال آب خلیج فارس به کرمان و یزد، بهره برداری از آب شیرین کن‌های بوشهر و افتتاح سد «چم شیر» کهگیلویه و بویراحمد را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت آقای رییسی اهتمام جدی به قانون نظام بندی پرداختی حقوق داشت و از همان ابتدا سعی بر اجرایی کردن قانونی داشت که سال‌ها بر زمین مانده بود.

وی در خصوص وضعیت خودروسازی در کشور عنوان کرد: با بخش‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان تفاهم نامه‌هایی امضا شده تا از ظرفیت‌های آن‌ها در این حوزه استفاده شود و بتوانیم به تولید خودرو‌های با کیفیت، مدرن و ایمن برسیم.

بهادری جهرمی گفت: دولت مردمی تولید ۷۵۰ هزار خودرو در سال ۱۳۹۹ را به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ رساند و چند خودرو بی کیفیت را از رده خارج کرد.

سخنگوی دولت در ادامه سخنان خویش با اشاره به تلاش‌های دولت در بخش مسکن اظهار کرد: دولت خود را متعهد به ساخت یک میلیون مسکن در سال کرده است، چرا که بر این باور است با این اقدام تورم به طوی جدی مهار خواهد شد.
در این همایش تعدادی از حاضران با طرح پرسش و موضوع‌های پیشنهادی با علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفتگو کردند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29تیر1402، کدخبر: 85175802، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین