پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
توصیه به دین و دین باوری را می توان با دو رویکرد بنیادگرایی دینی و مطلق پنداری های دستوری و دوم ، فراهم سازی بسترهای لازم برای تجربه تدریجی دینی و دین باوری منطبق با اخلاق، فرهنگ و تحول پذیری دینی ، دنباله گیری کرد. سرگشتگی دولت ها در بین این دو رویکرد ، فضایی را که اصطلاحا مذهبی صورتی می نامند، سبب شده است. جماعتی که دوره انتقال را طی نموده و نچندان معتقدند که متشرع گردند و نه چندان بی توجه هستند که منکر مناسک و شعائر دینی باشند.

شعارسال: محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توئیتر خود در واکنش به ترند شدن هشتگ «مذهبی صورتی»، نوشت:

ترند شدن هشتک مذهبی صورتی

«اگر هشتگ مذهبی صورتی برای مقابله با تساهل در حدود شرعی است، عالی است، اما اگر برچسبی می‌شود برای دفع طیفی از مردم که آقا به اشک آن‌ها حسرت می‌خورند و حاج قاسم آن‌ها را دختران خودمان می‌دانست، خطری است که برنامه اینترنشنال برای تقویت جریان دین‌ستیز را تکمیل می‌کند.»

ترند شدن هشتک مذهبی صورتی

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5مرداد1402، کدخبر: 1381518، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین