پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت که به نظرش در حوزه آلودگی هوای این شهر امیدی به بهبود نیست.این در حالی است که با وجود بیان چندین و چندباره بی خاصیتی بسیاری از طرح های اجرا شده و در حال اجرا برای مقابله با الودگی هوا، طرح های بیجایی مثل طرح ترافیک، بشکلی یزیدوار و در عمل بصورتی غیر متعهدانه در حال خالی کردن جیب شهروندان تهرانی هستند. طرح های مثل مسیر دوچرخه سواری از هوا نازل می شوند و بعضی ها درباره پیمانکار و پورسانت حرف می زنند. اگر شهرداری نظارت موثره مردمی و شورای واقعی داشت، وضع مردم این نبود.

شعارسال: پیرهادی میزان خسارتی که آلودگی هوا در حوزه سلامت به شهروندان وارد می‌کند را غیر قابل ارزیابی توصیف کرد و گفت: نسل آینده‌ای که دچار بحران سلامتی می‌شوند، باید مورد توجه قرار بگیرد.

در حوزه آلودگی هوا امیدی به بهبود نداریم + زنده باد طرح های بی خاصیت ترافیک و  خط ویژه دوچرخه

این عضو شورای شهر تهران همچنین وسایل نقلیه سواری را منشا بیش از ۸۰ درصد آلایندگی‌ها دانست و اظهار کرد: هرچه معاینه فنی دقیق صورت گیرد، می‌توان نسبت به کاهش این آلاینده‌ها اقدام کرد.

پیرهادی با انتقاد از عملکرد سایر دستگاه‌های متولی در جهت مقابله با آلودگی هوا عنوان کرد: وزارت نیرو، وزارت نفت و صمت باید پیش قدم این حوزه باشند، در صورتی که اقدامی شکل نمی‌گیرد و هرازگاهی جلسات اضطراری تشکیل و بی نتیجه به پایان می‌رسد. 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آناتولی، تاریخ انتشار: 7مرداد1402، کدخبر: 2957220، www.aa.com.tr

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین