پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
یکی از غرفه‌های میادین کرج، غرفه گوشت و پروتئین بازار شاهین ویلا بود که در مزایده با رقم ۴۱۰ میلیون تومان برای هر ماه واگذار شد.شرایط مزایده هم توسط نهادهای تخصصی تائید شد. در کنار این مزایده عجیب ، شاهد اطلاعیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) هستیم. در این اطلاعیه آمده است که با اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان البرز و دستور مقام قضایی در راستای سالم‌سازی و مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی، شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج مورد شناسایی و متلاشی شد. برخی از منتقدین هم گمانه هایی در خصوص هدایت گوشت و مرغ سهمیه ای به خارج از شبکه و رستوران های سطح شهر، مطرح کرده اند که ضرورت شفاف سازی در این خصوص وجود دارد.

شعارسال: برگزاری مزایده و اجاره یکی از غرفه‌های عرضه گوشت و پروتئین بازار روز شاهین‌ویلای کرج به قیمت بیش از ۴ میلیارد تومان برای ۱۰ ماه، حاشیه‌ساز شد.

اجاره ۴ میلیارد تومانی یک غرفه در بازار میادین کرج + ورود سازمان اطلاعات سپاه برای فسادستیزی

حسین علی زینلی‌زاده در گفتگو با رسانه در کرج، درباره مزایده حضوری غرفه شاهین‌ویلا گفت: از آنجایی که مهلت اجاره برخی از غرفه‌های بازار‌های میادین کرج، به پایان رسیده بود، این سازمان در مزایده جدید برخی از غرف خود را در به مزایده حضوری گذاشت.

وی گفت: برابر ماده ۳ آیین‌نامه نحوه واگذاری غرف بازار روز‌ها این مزایده در هیئت امور میادین بررسی و با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی البرز و نماینده سازمان صنعت و معدن و نماینده شورای اسلامی شهر و دو نماینده شهرداری کرج برگزار شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ها کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه این هیئت وظیفه بررسی شرایط متقاضیان برای اجاره غرفه‌ها را دارد، گفت: این هیئت پس از بررسی‌های انجام شده صلاحیت مالی و حقوقی افراد را برای حضور در مزایده بررسی و اعلام می‌کند.

به تبعیت از این موضوع، هیئت روز مزایده را مشخص و از متقاضیانی که شرایط لازم برای حضور در مزایده را داشتند دعوت کرد.

هر یک از غرفه‌ها به صورت جداگانه رقم پایه آن اعلام و بر اساس پیشنهادات ارائه شده به بالاترین رقم اعلام شده از سوی افراد حاضر در مزایده واگذار شد.

وی افزود: یکی از این غرفه ها، غرفه گوشت و پروتئین بازار شاهین ویلا بود که به مزایده گذاشته شد.

قرارداد اجاره سال گذشته این غرفه ۱۲۸ میلیون تومان بود که با همین رقم پایه مزایده حضوری شروع شده و پس از اعلام نظر شرکت‌کنندگان در مزایده، به عدد ۴۱۰ میلیون تومان برای هر ماه به پایان رسید.

مدت اجاره این غرفه در مزایده حضوری ۱۰ ماهه بوده است که فرد دارای شرایط لازم که توانایی آن از سوی هیئت امور میادین مورد سنجش قرار گرفته بود، برنده شد.

زینلی‌زاده با اشاره به اینکه این غرفه ۷ متقاضی برای اجاره داشت، افزود: پیشنهاد نفر اول در این مزایده ۴۱۰ میلیون تومان و نفر دوم ۴۰۵ میلیون تومان برای هر ماه بوده که به بالاترین قیمت اعلام شده واگذار شد.

در موضوع مزایده سقفی برای اعلام قیمت وجود ندارد و فرد حاضر در جلسه با توجه به توانایی و پیش‌بینی درآمدی که از غرفه خوهد داشت اعلام نظر و قیمت می‌کند. بر اساس قانون مزایده فرد برنده مزایده باید ۱۰ درصد از کل مبلغ اجاره ۱۰ ماهه را به عنوان حسن انجام تعهد در همان جلسه پرداخت کند که برنده مزایده این مبلغ را نیز در همان جلسه مزایده از طریق دستگاه کارت‌خوان سازمان پرداخت کرد.

وی در پایان با اشاره به هدف از برگزاری مزایده حضوری گفت: سازمان میادین به دنبال احقاق حقوق شهرداری و بیت‌المال است و این مبالغ در راستای افزایش درآمد شهرداری و ارائه خدمات به شهروندان استفاده می‌شود.

*اطلاعیه سپاه امام حسن مجتبی (ع)

انجام این مزایده و رقم پیشنهاد و نهایی اجاره این غرفه در حالی با توجه به موقعیت جغرافیایی و سطح متوسط منطقه شاهین‌ویلا از لحاظ اقتصادی عجیب و حاشیه‌ساز شده بود که صبح امروز روابط عمومی سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.

در اطلاعیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز آمده است:

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام با اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان البرز و دستور مقام قضایی در راستای سالم‌سازی و مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی، شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج مورد شناسایی و متلاشی شد.

گفتنی است: بر همین اساس یکی از مدیران ارشد سازمان میادین شهرداری کرج که با دریافت مبالغ سنگین در امور قرارداد‌های کرج نفوذ کرده بود، دستگیر شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 21مهر1402، کدخبر: 911283، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین