پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۶۴۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران تبدیل به کانونی برای انواع فسادها شده است. پس و پیش لابی های صورت داده برای واگذاری غرفه ها ، ماندگاری پائین میوه های میدان خصوصا سرازیر کردن طالبی و گرمک و خربزه دست چندم به میدان ، کم توجهی به درجه بندی میوه ها ، قیمتگذاری نادرست میوه در رقابت با بازار ، بیمه کارگران حاضر در غرف میدان، عدم طی دوره آموزشی برای کارگران غرفه ها و درگیری های مستمر و پراکنده با شهروندان و مواردی همانند، تنها بخشی از فساد مرتبط با عملکرد این سازمان است. از نهادهای امنیتی و بازرسی کل کشور درخواست می نماییم ، لیست مدیران این سازمان تا سر حد روسای ادارات را در سنوات ماضی استخراج نموده و دارایی آنها را رصد کنند و از قاعده کجا آورده ای به خیلی چیزها برسند؟(بابای مرحوم خیلی از ما و آنها روستا زاده محتاج نان شب بود). برخی بی همه چیز احمق بی بوته، فکر می کنند که مردم کورند و آقایان چشم پزشک. جمع کنید این بساط شعبده بازی و بازار مکاره را . در این بازار درهم و برهم، خبر می رسد که برای رفاه حال مردم؟! ، سامانه فروش غیرحضوری بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» بطور آزمایشی رونمایی شده است. جای اپلیکیشن فروش غیر حضوری سازمان تعاون روستایی با بالا کشیدن فقط یک همت در بحث میوه شب عید و خرما و زعفران، هنوز می سوزد.

شعارسال: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

آغاز فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران + تو وضعیت قیمت ها و بیمه کارگرها و درجه بندی درست میوه در میادین را انجام بده، بالا کشیدن شلوار پیش کش!

ایوب فصاحت در این باره اظهار کرد: همه محصولات با کیفیت مطلوب و طبق نرخ‌نامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار در این اپلیکیشن به فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند سفارش‌ها را جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این اپلیکیشن قابلیت پاسخگویی به مشتریان در زمینه نحوه دریافت سفارش را از طریق پشتیبانی دارد، ادامه داد: اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه تره باره صادقیه و جلال آل احمد آغاز شده و کسانی که تا شعاع ۳ کیلومتری از این محل‌ها قرار دارند، می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. شهروندان برای انتقاد و پیشنهاد در این رابطه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

 فصاحت با بیان اینکه شهروندان از طریق برنامه کافه بازار و مایکت می‌توانند برنامه شهرزاد را دریافت کنند، تصریح کرد: طی دو تا سه ماه مشکلات این طرح رفع و در صورت موفقیت در این مرحله، به صورت کامل در شهر تهران اجرا خواهد شد.

تعداد بازدید : 4

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30خرداد1402، کدخبر: 1402033020007، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین