پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۲۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
بارها در خصوص عواقب تغذیه دستی حیوانات وحشی و سگ و گربه ، صحبت کرده ایم. معضلی که بسیاری از آپارتمان های تهران و پارک های این شهر، دچار آن هستند. به اسم معنویت و خوب شدن حال معنوی با شفقت ورزی، اقداماتی انجام می شود که پیامدهای بسیار ناگوار دارد. ویدئوی زیر مربوط به پارک و فضای سبز محله گیشاست. سری به سایر پارک ها نظیر پارک پایداری ( جنب فرهنگسرای رسانه) در دروس آنهم در صبح بزنید ، ملاحظه کنید وضع چگونه است. واقعا نقش شهرداری در این خصوص چیست؟ البته بهتر است امیدی به شهرداری و اقدامات مثبت این نهاد پرهزینه و بدکارکرد شهری نداشته باشید، مدیران محترمش خسته هستند ، می فهمی خسته اند.

شعارسال: اجتماع صحبگاهی گربه‌ها در پارکها، تبدیل به صحنه عادی برای شهروندانی شده که قصد ورزش صبحگاهی دارند و یا متمایل به عبور از داخل پارک‌ها هستند. عامل این وضع نابهنجار را هم فقط در تغذیه دستی این حیوانات توسط برخی از شهروندان جستجو کنید. شهرداری و شهرداری چی‌ها هم بدلیل غیرچابک بودن سازمان، عموما از قافله عقبند.
آقای شهردار حداقل دستور بده در پارک‌هایی که با شدت بیشتری از این مشکل مواجه هستند، تابلو ممنوعیت تغذیه دستی حیوانات نصب کنند (مثل ممنوعیت ورود حیوانات خانگی و سگ به پارک ها). بلدی که به هر مناسبتی از جیب بیت المال بنز بزنی و بشکلی غیرشفاف نان به سایه‌ها برسانی، اینجا هم دستور بده، بنر آگاه ساز نصب کنند (البته دقت کن اغلاط املایی نداشته باشد و گربه، گوربه نوشته نشود). به پیمانکاران و نگهبان‌های پارک‌ها ماموریت بده که با لفظی دوستانه، شهروندان را ارشاد کنند (البته نه مثل خلازیر).

تعداد بازدید : 13


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع پوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین