پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران مدعی است که محمد آخوندی به اندونزی سفر کرده است و در این سفر هدایای ۵۰۰ دلاری شهرداری تهران برای اعضای تیم فوتبال زیر ۱۷ سال برده است. میثم مظفر( پسر حسین مظفر مجمع تشخیص مصلحت) رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به اقراریان با تاکید بر این که سفر آخوندی از طرف شورا و شهرداری نبوده گفت موضوع هدیه ۵۰۰ دلاری نیز صحت ندارد. رئیس شورا نیز اعلام کرد آخوندی برای رفتن به این سفر از مرخصی استفاده کرده است. سوال اینجاست که چرا کسی نپرسید برای چه عضو شورای شهر تهران باید از مرخصی استفاده کند و به اندونزی برود؟ بابا دست بردارید از بازی.

شعارسال: میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا به تذکر مهدی اقراریان واکنش نشان داد.

ماجرای سفر عضو شورا(آخوندی) به اندونزی و هدیه 500 دلاری برای هر یک از اعضای تیم ملی +توضیح چمران و مظفر رئیس کمیته بودجه شورا

اقراریان تذکر داده بود «یکی از همکاران ما در سفر اندونزی حضور دارند و هدیه ۵۰۰ دلاری شهرداری تهران را به تیم ملی تحویل می‌دهند. سوال ما این است که این هزینه‌ها شخصی بوده است؟ آیا هماهنگی با کمیته ورزش صورت گرفته است؟»

مظفر در این رابطه توضیح داد: موضوعی که در مورد سفر عضو شورا به اندونزی مطرح شد به هیچ عنوان با هزینه شهرداری و شورا نبوده است، این دوره گذشته که مردم با دود به هم پیغام دهند و با چمدان به هم پول برسانند. این موضوع که برای هدیه تیم ملی نوجوانان سفر به اندونزی صورت گرفته اشتباه است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه در هر موردی اگر ابهامی داریم باید ابتدا از مسئولان سوال کنیم، گفت: اگر پاسخی نشنیدیم باید در صحن مطرح کنیم؛ سفر آقای آخوندی هیچ ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد و از جایی دیگر مأموریت داشتند. سفر‌ها باید با اطلاع بنده صورت بگیرد و مراحل آن طی شود. ایشان از مرخصی خود استفاده کرده‌اند و بنده از این مرخصی اطلاع نداشتم. گفتن این موارد ساده است، اما جمع کردن آن سخت است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: 30آبان1402، کدخبر:809291، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین