پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
نتيجه نظرات در كانال و سايت نفت ما بسيار جالب و شگفت انگيز بود بطوريكه به تلافي هك سامانه غيرهوشمند سوخت، گویا لشگر سايبريون وزارت نفت( یا شاید مزدوران بیکار حاشیه نشین)، نظرسنجي كانال نفت ما را مورد هجمه قرار داده و به ارتقاي جايگاه فعلي معاون وزير نفت در پالايش و پخش راي دادند! اين درحاليست كه نتايج در سايت نفت ما كه مورد هجوم قرار نگرفته، كاملا برعكس بوده و ۷۷ درصد شركت كنندگان به استعفا و يا بركناري جليل سالاري راي داده اند. نکته حاشیه ای اینکه، وقتی انتصابات بجای شایسته سالاری، بعضا با حمایت های ناپیدای چند نهاد خاص صورت می گیرد ، گور بابای توسعه و تمدن و منافع ملی و ارزش های ملی. بچسب به رانت. رانت رو عشقه که با حضور بعضی ها ، راحت میاد و میره .چند ده هزار کارمند و کارگر هم که ناچارند هرچی مدیر گفت بگن چشم. لامصب، قدرتی داره این فیش حقوقی آخر ماه در دستگاه های دولتی و خصولتی. تا یادمون نرفته، هنوز هم به کم فروشی بنزین در جایگاه های سوخت قسم می خوریم. اینم گور بابای ملت. بجسب انکار و توجیه و بهانه خرابی گیج باک خودروها رو . لعنت بر هرچه مزدور وطن فروش منافق صفت بی خاصیت ( منظورمان هم جمعی است و خودشان مسلما خوب می دانند از کدام شان حرف می زنیم).

شعارسال: طبق آخرین نظرسنجی انجام شده در کانال نفت ما، قریب به ۸۷ درصد از شرکت کنندگان موافق ارتقای جایگاه فعلی جلیل سالاری بعنوان معاون وزیر نفت به مسند بالاتر یعنی وزارت نفت بوده اند! عجب ؟ عجب؟ عجب نظر دهندگان شریفی داریم در کشور؟!

سلطان سالاري وزير نفت مي شود!

پس از دومین حمله سایبری به سامانه غیرهوشمند سوخت در دوره مدیرعاملی سالاری بر شرکت ملی پالایش و پخش، بر آن شدیم تا نظرات مخاطبان را در خصوص نحوه برخورد با این مقام مسئول جویا شویم. نتیجه نظرات در کانال و سایت نفت ما بسیار جالب و شگفت انگیز بود بطوریکه به تلافی هک سامانه غیرهوشمند سوخت، لشگر سایبریون وزارت نفت، نظرسنجی کانال نفت ما را مورد هجمه قرار داده و به ارتقای جایگاه فعلی معاون وزیر نفت در پالایش و پخش رای دادند!

این درحالیست که نتایج در سایت نفت ما که مورد فشار و دستور حضور قرار نگرفته، کاملا برعکس بوده و ۷۷ درصد شرکت کنندگان به استعفا و یا برکناری جلیل سالاری رای داده اند.

سلطان سالاري وزير نفت مي شود!

سلطان سالاري وزير نفت مي شود!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفت ما، تاریخ انتشار: 5دی1402، کدخبر: 161831، www.naftema.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
تو روح تون که دنبال تخریب مدیر دانا و توانا و متخصصی مانند سالاری هستین انشاالله به زمین گرم بخورین
2.183.128.41
مدیر پایگاه

سلام 


اولا مودب باش و موقع کامنت نوشتن توی این سایت ، چارچوب ها رو رعایت کن. ثانیا مشکل ما با سالاری و امثال سالاری نیست ، ما با بنیاد اون شرکت و مافیا و فسادهای اون مشکل داریم و به یاری خداوند تا سرحد انحلال اون هم می ریم. برید از مطلعین بپرسیدتا روشن تان کنند که قبلا چه کردیم. چون اهل شیتیل و رابطه بازی و غوغا سالاری نیستیم، کارمون رو بشکل قانونی ، اخلاقی و شرعی جلو می بریم. 
اگه قانع نشدی مودبانه کامنت بفرست ، بیشتر توضیح بدیم برات تا شاید به مسیر بیای

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین