پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۳۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
بعد از تعهد اپراتورها به افزایش کیفیت اینترنت، وزارت ارتباطات به میزان ۳۴درصد یعنی کمتر از نرخ تورم موافقت کرده است. پیش از این اپراتورها درخواست افزایش صددرصدی تعرفه اینترنت را داشتند که با آن مخالفت شد.سازمان تنظیم مقررات، اپراتورهای ارتباطی را به افزایش سایتهای نسل پنجم به ۱۰درصد تا پایان سال ۱۴۰۳، افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶درصد تا پایان سال ۱۴۰۳ و افزایش ۳۰درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده مکلف کرد.این افزایش قیمت با وجود کیفیت فعلی، صدای بسیاری از شهروندان و منتقدین را دراورده است.

شعارسال: وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت به میزان ۳۴درصد موافقت کرده است. پیش از این وزارت ارتباطات گفته بود که افزایش تعرفه منوط به پذیرش شروط رگولاتوری است و امروز در خبری اعلام شد که شب گذشته اپراتور‌های ارتباطی با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برخی از شروط این سازمان از جمله افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت را پذیرفتند.

افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت + شروطی که بعید می دانیم اجرا شوند و کلاف سردرگم فیلترینگ حول اراده بعضی ها

مهمترین شروط پذیرفته شده توسط اپراتور‌های ارتباطی موارد زیر اعلام شده بود:

۱- افزایش سایت‌های نسل پنجم به ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳،

۲-افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳،

۳-افزایش سی درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده

طبق توافقات صورت گرفته اکنون با افزایش تعرفه به میزان ۳۴درصد یعنی زیر نرخ تعرفه موافقت شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد، دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتور‌ها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

اکنون با پذیرش شروط توسط اپراتور‌ها دولت با ارسال پیامکی به کاربران اینترنت اعلام کرد مردم برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

هیچ بسته موجودی مجوز حذف شدن ندارد و حداکثر افزایش قیمت این بسته‌ها حدود ۳۰ درصد است. اپراتور‌ها باید بسته‌های جدید و بلندمدت را در اختیار عموم مردم قرار دهند و به فوریت جدول مقایسه قیمت قبل و بعد به‌روزرسانی بسته‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت + شروطی که بعید می دانیم اجرا شوند و کلاف سردرگم فیلترینگ حول اراده بعضی ها

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس:

افزایش ۳۰ درصد تعرفه اینترنت (فیلتر شده) را به همه کسانی که به دنبال افزایش نارضایتی و کاهش مشارکت مردم می‌باشند تبریک عرض می‌کنم. افزایش ۳۰ درصد تعرفه اینترنت (فیلتر شده) در سالروز حماسه ۹‌دی و در آستانه انتخابات را به همه کسانی که به دنبال افزایش نارضایتی و کاهش مشارکت مردم می‌باشند تبریک عرض نموده و از زحمات همه عزیزانی که بر سر ملت منت گذاشته و مقتدرانه با افزایش ۱۰۰ درصد تعرفه مخالفت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت + شروطی که بعید می دانیم اجرا شوند و کلاف سردرگم فیلترینگ حول اراده بعضی ها

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین