پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: از ابتدای سال 95 تا مهرماه شش شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در البرز حاضر شده‌اند که یک رکورد بی نظیر محسوب می‌شود.
شعارسال: ابوالفضل فلاح در جلسه شورای اداری استان البرز که بعد از ظهر امروز شنبه(20 آذر) در استانداری البرز برگزار شد گفت: سال 93 در استان البرز 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفت اما این رقم از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه به 126 میلیون دلار رسیده است.

فلاح با بیان اینکه روند جذب سرمایه خارجی از سال 90 تاکنون رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است افزود: افزایش جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان با تعامل تمام دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته به طوری که با کوشش‌های انجام شده 250 فرصت سرمایه‌گذاری در استان احصا و معرفی شده است.

وی از شرط ورود سرمایه‌گذاری خارجی به کشور گفت و تصریح کرد: دولت در نظر دارد جذب سرمایه خارجی در کشور به توسعه بازارهای صادراتی و همچنین انتقال تکنولوژی منجر شود و در این زمینه اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: از ابتدای سال 95 تا مهرماه شش شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در البرز حاضر شده‌اند که یک رکورد بی نظیر محسوب می‌شود.

فلاح در پایان به نامشخص بودن عدد دقیق بدهی و مطالبات دولت در دولت قبل اشاره و اعلام کرد: در سال 94 با طراحی سامانه سادا بدهی‌ها و مطالبات مدیریت می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه خبری البرز، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 50954 ، www.khabar31.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین