پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه باید مهارت فرزندپروری را برای مقابله با کودک‌آزاری ارتقا دهیم، گفت: برخی از خانواده‌ها بدون نیت کودک‌آزاری این عمل را انجام می‌دهند.
شعارسال: خسرو ساکی در همایش پیشگیری از سوء رفتار با کودکان که صبح امروز در سالن همایش‌های امام علی(ع) آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاهی که تعلیم و تربیت را برعهده دارد موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر را دغدغه خود می‌داند. آموزش بالغ بر 437 هزار دانش آموز را برعهده داریم به همین خاطر نیاز به تشریک مساعی با دیگر دستگاه‌ها درباره عوامل خطرآفرین را داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه آسیب اجتماعی دو عامل وجود دارد، افزود: عوامل فردی و محیطی دو عامل تاثیرگذار است که آموزش و پرورش نقش اساسی را در هر دو عهده‌دار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: باید مهارت فرزندپروری را برای مقابله با کودک‌آزاری ارتقا دهیم، برخی از خانواده‌ها بدون نیت کودک‌آزاری این عمل را انجام می‌دهند.

ساکی با بیان اینکه مهارت خود مراقبتی را والدین باید بیاموزند، گفت: به فرزندان خود توجه کنیم، امروز طلاق عاطفی بیشتر از طلاق رسمی وجود دارد. زمینه عزت نفس و اعتماد به خود را در کودکان تقویت کنیم و عوامل استرس‌زا را بشناسیم و از کودکان خود دور کنیم.

وی گفت: در مسیر پیشگیری از سوء رفتار با کودکان آماده همکاری با دستگاه‌های دیگر هستیم تا با هم‌افزایی بتوانیم بهتر از چیزی که تا کنون بوده‌ایم به وظایف خود عمل کنیم. ما باید ابتدا نقشه نقاط خطرپذیر را داشته باشیم تا بتوانیم فعالیت کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آذر 1395، کدخبر: 1265363 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
پدر خسته از سه شیفت کار روزانه، مادر غم زده در کنج خانه، نتیجه اش بهتر از این نمی شود که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین