پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واحدهای باقمیانده در کشور به صورت متوسط ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند از اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: به شرط تأمین منابع ۳۵۰ هزار واحد تا پایان امسال آماده تحویل می‌شود.
شعار سال:

احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و دویست و پانزده هزار واحد مسکن مهر، یک میلیون و نهصد و بیست و پنج هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار واحد به بهره‌برداری رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه واحدهای باقمیانده در کشور به صورت متوسط ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، افزود: این عدد در قم ۹۹ درصد است که نشان از هماهنگی بسیار خوب مدیران استان قم دارد.

مهرآبادی ادامه داد: امسال پروژه های مسکن مهر در ۱۴ استان طبق پیش بینی باید به اتمام می‌رسید که قرار بر این است که به شرط تأمین منابع ۳۵۰ هزار واحد تا پایان امسال برای تحویل آماده شوند.

وی گفت: مقرر شد ۲۱۰۰ میلیارد تومان تحویل شود تا این پروژه‌ها تکمیل شوند که این مسئله در دولت نیز تصویب شده است، اما هنوز این مصوبات به مرحله عمل نرسیده‌اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل عمده پروژه‌های مسکن مهر مسائل اعتباری است، تصریح کرد: نظر دولت و شخص وزیر این هست که پروژه‌های مسکن مهر انجام شوند.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد که در این دولت به مسکن مهر بی‌توجهی می‌شود، اما بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در این دولت تحویل شده‌اند.

مشکلات زیرساختی شهرک پردیسان برطرف شود

استاندار قم نیز در این جلسه بر ضرورت تلاش مدیران استان برای حل مشکلات زیرساختی شهرک پردیسان تأکید کرد.

سید مهدی صادقی با اشاره به برخی قوانین مزاحم در زمینه خدمت به مردم، اظهار داشت: هنر مدیران این است که در چنین شرایطی بهترین مسیر برای پیشبرد اهداف را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر روان سازی کارها برای اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: اعطای اختیارات به مسئولان استانی در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

استاندار قم با تأکید بر تلاش مدیران اجرایی برای حل مشکلات افزود: در برخی تصمیم گیری‌ها نگاه ملی و همه جانبه حاکم نیست که باید مسئولان به این مسئله توجه داشته باشند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 10 دي 1395، کد مطلب:261366
www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین