پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: برخی از دفاتر پیشخوان دولت در استان مرکزی با اصرار موفق به اخذ مجوز شده‌اند که این مهم سبب شده تا استانداردهای لازم را رعایت نکنند

شعارسال : شکرالله حسن بیگی صبح روز يكشنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با اشاره به ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: ارزیابی دفاتر پیشخوان به خوبی و با مستندات دقیق انجام می‌شود این ارزیابی‌ها می‌توانند سبب پیشرفت کارسازمانی این نهادها قرار بگیرد.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی از اهداف اصلی دولت است و تمام دستگاه‌های اجرایی وابسته به دولت موظف به اجرایی این مهم هستند.معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به حقوق شهروندی در ایران گفت:حضور مدیران در این‌گونه جلسات نشان دهنده اهمیت آنان به مردم و حقوق آنان است، رعایت حقوق شهروندی یکی از اهداف تشکیل جمهوری اسلامی ایران است و رعایت این مهم برهمگان ضروری است.

حسن بیگی تصریح کرد: به منظور رفاه حال مردم در جامعه و دفاتر پیشخوان، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم تاثیر بسزایی در افزایش میزان رضایتمندی، رفع خستگی و تحقق حقوق شهروندی دارد و می‌طلبد دستگاه‌ها در رفع کاستی‌ها و مشکلات، تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر تعدادی از دفاتر دولتی شده این است که استانداردهای لازم را ندارند و اصرارها و فشارهایی که بود موفق به گرفتن مجوز شده اما بعد از اخذ مجوز دیگر به دنبال رفع کمبودهای دفاتر نیستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: فعالیت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی که توسط دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود با کُندی‌هایی همراه است و بایستی این گونه مشکلات در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی مطرح و برطرف شود.

حسن بیگی با اشاره به حضور مدیران استانی در نشست‌ها ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: حضور مدیران در چنین نشست‌هایی نشان از اهمیت و ارزش مشکلات و مسائل اجتماعی مردم برای دولت و دستگاه های دولتی است.

وی بیان داشت: تمامی مجوزهای دفاتر پیشخوان دولت تا پایان سال 95دارای اعتبار است و بعد از گذشت زمان مقرر هر دفتر باید شاخص‌های ارزیابی، با دقت کامل از سوی کارگروه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و برای تائید مجوز بایستی تمامی موارد از سوی دفاتر رعایت شده باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی عنوان کرد: استانداری به عنوان سازمان خدمت‌رسان به مردم موظف است جلسات کارگروه را مستمر برگزار کند و مشکلات حقوق شهروندی مردم را بررسی و حل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری" تسنیم" ، تاریخ انتشار یکشنبه 08 آذر 1394 کد مطلب : 930216 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
وای وای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین