پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
فرماندار شهرستان بن از اختصاص سه سایت کشاورزی به گیاهان دارویی طبق قرارداد با منابع طبیعی در شهرستان بن خبر داد.

شعار سال: کمال اکبریان در بیست و سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتیاظهار کرد: پنج طرح مهم کشاورزی از جمله تولید کارگاه قارچ، پرورش شترمرغ و بوقلمون با اشتغالزایی برای 30 نفر در شهرستان بن اجرایی شد.سه سایت کشاورزی به گیاهان دارویی در شهرستان بن تخصیص داده شد و ایجاد2واحد گلخانه‌ای در شهر وردنجان و روستای حیدری در حال پیگیری هستند.

وی از افتتاح کارخانه مشتقات فلور و منگنز در شهرستان بن خبر داد و گفت: مشکلات این کارخانه رفع شد و با احداث این کارخانه زمینه اشتغال 100 نفر فراهم خواهد شد.

اکبریان افزود: 6کارگاه سنگبری در شهرستان بن وجود دارد که محصولات آن به کویت و خلیج فارس صادر می‌شود.

قدمعلی مردانی، فرماندار شهرستان کیارنیز در این جلسه اظهار کرد: کارخانه خمیر مایه شهرستان کیار با اشتغالزایی برای80 نفر راه‌اندازی شد و همچنین در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی در مناطق محروم، شرکت فرش گیتی‌پسند در شهر سرتشنیز راه‌اندازی شد.

وی از کلنگ‌زنی کارخانه تولید آهک هیدراته با سرمایه‌گذاری شرکت نوین اقتصاد پارس در دزک خبر داد و افزود: مشکلات 40 پروژه از جمله پروژه هلن، گلخانه گهرو و پرورش گیاهان دارویی دزک در این شهرستان حل شد. همچنینشرکت لنت پارسیان در شهرستان کیار راه‌اندازی شد و محصولات این شرکت که زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرده است به اروپا و کشورهای آسیایی صادر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت قطره، تاریخ 13 آبان 95 ، کد مطلب: 31 34430631189: www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین