پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: این نهاد برای ساخت هفت مدرسه در سه شهرستان محروم استان قول مساعد داده است که باید مورد پی‌گیری قرار گیرد.
شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: این جشنواره در نیمه دوم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه هم مفید است و هم مضر چرا که اگر از فرصت‌های بدست‌ آمده استفاده نکنیم می‌تواند برای استان ضرر داشته باشد و اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود می‌تواند مفید باشد و ثمرات خوبی برای استان در پی داشته باشد.

سلیمانی ادامه داد: اگر مسئولین از این فرصت استفاده نکنند برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در آینده سخت خواهد شد و برای برگزاری جشنواره‌های این چنینی نیازمند کمک مسئولان هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید نظارت و برنامه‌ریزی‌های لازم بر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز صورت بگیرد، بیان داشت: برای برگزاری این جشنواره باید از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور استفاده شود تا بتوان از فرصت‌ بدست آمده بهترین نتیجه را گرفت.

این مسئول به قول مساعد بنیاد برکت برای ساخت هفت مدرسه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این نهاد برای ساخت هفت مدرسه در سه شهرستان محروم استان قول مساعد داده است که باید مورد پی‌گیری قرار گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش دولت و نظام به حالتی برسیم که بدون چاپ اسکناس مشکلات رفاهی حل شود.

وی بیان داشت: باید به دولت و نظام کمک کنیم و با اتکال به خداوند و رفع ظلم و تحریم در روند بازگشت جامعه به حالت عادی و قبل از تحریم‌ها تلاش کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 24 آذر 1394، کدخبر: 572963، www.dana.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United Arab Emirates
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
چاپ اسکناس از چاله به چاه افتادن است
س.د۷۶
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
خدا خیرتون بده که به فکر کمکبه دولت و مردم هستید اایشالا که هر چه بیشتر در این راه موفق باشید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین