پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: مردم از بابت شیوع بیماری نگران نبوده و با رعایت مسایل بهداشتی، با اطمینان خاطر از گوشت مرغ و تخم مرغ صنعتی استفاده کنند.

شعارسال: صادق صالحی امروز در اردبیل اظهار کرد: پس از تایید آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در دو نقطه از استان، بخش انگوت و سد میل مغان مورد جدیدی از بیماری در استان گزارش و تایید نشده است.

وی از ادامه نمونه‌برداری در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: در برخی از روستاهای استان نمونه‌برداری‌هایی برای پایش بیماری و اطمینان از سلامت طیور، ردیابی ویروس احتمالی انجام شده و ادامه نیز خواهد داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: هرگونه تغییر در وضعیت فعلی بیماری در استان بلافاصله توسط این اداره کل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صالحی از اهالی استان اردبیل خواست از توجه به شایعات غیر مستند خودداری کرده و از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌ها اخبار را پیگیری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 1 بهمن 1395، کدمطلب: 13951101000266 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین