پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
ساعتی پیش و همزمان با پایان عملیات آواربرداری و جستجوی حادثه پلاسکو، محدودیت‌های ترافیکی ۱۰ روزه به اتمام رسید و تردد درخیابان جمهوری حدفاصل چهارراه اسلامبول و مخبرالدوله از سرگرفته شد.

شعارسال: ساعتی پیش خیابان جمهوری که از پنجشنبه گذشته و همزمان با حریق و ریزش ساختمان پلاسکو بسته شده بود، با پایان یافتن عملیات آواربرداری این ساختمان و جستجوی مفقودین باز شد.

بر اساس این گزارش خیابان جمهوری حدفاصل چهارراه اسلامبول تا مخبر الدوله که از 30 دی بسته شده بود پس از گذشت 10 روز از وقوع حریق و ریزش ساختمان پلاسکو بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این خیابان انجام می‌شود.

در حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکو که متاسفانه به کشته شدن 16 آتش نشان و 4 تن از مردم عادی انجامید، پلیس راهور پایتخت به منظور انجام عملیات آواربرداری و جستجوی مفقودین این فاجعه، محدودیت‌های ترافیکی را به مدت 10 روز اعمال کرد و طی این مدت، خیابان جمهوری از تقاطع اسلامبول (استانبول) تا مخبرالدوله مسدود بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9بهمن1395، کدخبر: 1310015: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین