پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
معاون آموزشی وزارت علوم از مخالفت با راه اندازی مراکز دانشگاهی جدید توسط دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی خبر داد و گفت: دلیل این تصمیم، جلوگیری از توسعه غیر هدفمند مراکز دانشگاهی است.
شعار سال: مجتبی شریعتی نیاسر در پاسخ به این پرسش که اعلام شده است موسسات آموزشی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت ندارند گفت: دیوان عدالت اداری یک زمانی چنین تصمیمی گرفته بوده ولی اکنون ما یک سری موسسات و مراکز را داریم که وابسته به دستگاه های اجرایی هستند و کار خود را می کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که منع قانونی نداشته باشد، مشکلی نداریم و این موسسات می توانند کارخود را انجام دهند اما به لحاظ سیاست کلان نه تنها دستگاه های اجرایی، بلکه بخش خصوصی نیز اگر بخواهند مرکز دانشگاهی جدیدی ایجاد کنند، موافق نیستیم.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: به دلیل توسعه غیر هدفمندی که در بخش موسسات آموزش عالی صورت گرفته با ایجاد مراکز دانشگاهی جدید توسط دستگاه ها و حتی بخش خصوصی موافق نبوده و اگر غیر از این باشد چندان منعی ندارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395، کد مطلب: 3919528، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین