پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در البرز گفت: در ساوجبلاغ جلسه‌ای با عنوان رسیدگی به مشکلات مردم تشکیل داده‌اند که تنها موضوعی که بررسی نشده ‌همین امر بوده است و بحث ساماندهی ستادهای انتخاباتی مطرح شده است.
شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی ، با اشاره به برخی تخلفات در زمینه انتخابات قبل از شروع رسمی آن،‌ اظهار داشت: برخی از نشست‌ها و تجمعاتی شکل می‌گیرد که از نظر ما قانونی نیست.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان البرز با بیان اینکه حضور احزاب، تشکل‌ها و تجمع افرادی تحت عنوان حزب یک امر عادی در آستانه انتخابات است، تاکید کرد: اما آنچه غیرمنتظره است نشست و جلسات فعالان احزاب با دست‌اندرکاران انتخابات است که چند مورد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به این افراد تذکر داده شده است، بیان کرد: در شهرستان ساوجبلاغ جلسه‌ای تحت عنوان رسیدگی به مشکلات مردم تشکیل داده‌اند که تنها موضوعی که بررسی نشده ‌همین امر بوده است و بحث ساماندهی ستادهای انتخاباتی مطرح شده و موضوع و محور مطالب در مورد کیفیت برگزاری انتخابات بوده است.

روحی‌یزدی با بیان اینکه می‌گویند این نشست انتخاباتی نیست، ادامه داد: من می‌پرسم که اگر اسم این نشست انتخاباتی نیست، پس بگویند اسم این‌ها چیست؟ بحث مطرح این است که ترکیب اعضایی که در جلسه حضور داشته‌اند و محتوای جلسه به گونه‌ای است که صحبت‌ها انتخاباتی بوده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز با اشاره به اینکه حضور یک مسئول اجرایی انتخابات که مربوط به کرج می‌شود در نشستی تحت عنوان بررسی مشکلات مردم ساوجبلاغ چه ارتباطی دارد، عنوان کرد: این‌ها شواهدی است که تایید می‌کند که این نشست‌ها از نخست بوده است ولی با چند مورد تذکر که داده شده قدری کمرنگ‌تر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1342946 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
تعداد زیادی از مدیران دولتی شرکت دارند کسی چیزی نمی گه چرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین