پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۶۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: تونل شماره پنج جاده کرج به چالوس دچار ریزش است و ما برای ایمنی آن از یکسال پیش به‌دنبال مجوز انسداد مسیر هستیم اما مسیر طوری نیست که بتوان آن را مسدود کرد.
شعارسال: «سیدیعقوب میرکتولی» اظهار کرد: نوروز امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث علاوه‌بر نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی و اجرای طرح کنترل نامحسوس جاده‌ای به هیچ محموله ترافیکی اجازه تردد نخواهیم داد مگر در مواردی که محموله ضروری باشد.

میرکتولی در ادامه به محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای استان البرز جاده چالوس است که در زمره صعب‌العبورترین مسیرهای کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این مسیر طوری نیست که در کوتاه مدت بتوان برای ایمنی آن کاری انجام داد اما در هر صورت کارهایی برای لق‌گیری از سنگ‌های در معرض سقوط در حال انجام است.

این مسئول به ریزشی که چند روز پیش در این مسیر رخ داد و چند کشته بر جا گذاشت اشاره و خاطرنشان کرد: این حادثه در حوزه استان مازندران رخ داد اما چند ماه پیش در حوزه استان البرز نیز حادثه مشابه آن به وقوع پیوست.

میرکتولی افزود: برای انجام اقدامات ایمن‌سازی کامل و جلوگیری از وقوع چنین حوادثی لازم است مسیر «کرج - چالوس» یکسال مسدود شود.

وی ادامه داد: مثلاً تونل شماره پنج جاده «کرج به چالوس دچار ریزش است و ما برای ایمنی آن از یکسال پیش به دنبال مجوز انسداد مسیر هستیم اما مسیر طوری نیست که بتوان آن را مسدود کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز یادآور شد: این موضوع یک بحث ملی است و هزینه‌های زیادی دارد و راهکاری ملی می‌طلبد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395، کدخبر: 95122516394، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
از دیدگاه کدوم کارشناس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین