پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
استاندار گیلان با بیان اینکه ۲ کارخانه کمپوست در شهرستان‌های تالش و لنگرود در حال احداث است گفت: ظرفیت کارخانه‌های کمپوست گیلان از ۳۰۰ تن به ۷۰۰ تن افزایش یافته است.

شعار سال: محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست خبری در رشتبا اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی استان گیلان در جریان جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه بررسی شد اظهار داشت: مدیریت پسماند گیلان و طرح احیای تالاب بین المللی انزلی از مهم‌ترین بحث‌های جلسه مذکور بوده است.

استاندار گیلان گفت: در جلسه مذکور مصوب شد از محل تسهیلات بانکی، صندوق توسعه ملی و ردیف‌های متفرقه عمران شهری و فناوری‌های نوین به‌عنوان طرح تشویق بخش خصوصی به ویژه بخش‌هایی که در حوزه پسماند فعالیت می‌کنند امکانات در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

نجفی از اختصاص 100 درصدی اعتبار مدیریت تالاب انزلی از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: 50 میلیارد ریال اعتبار برایاحیای تالاب بین المللی انزلی به استان گیلان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح ساماندهی پسماند در 460 روستای بالای 200 خانوار، 300 تفرجگاه ساحلی و 150 بوستان روستایی در گیلان اعتبارات مطلوبی در نظر گرفته شده است گفت: استان گیلان در طرح ساماندهی پسماند روستای بالای 200 خانوار به‌عنوان الگوی استانی انتخاب شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه ظرفیت کارخانه‌های کمپوست گیلان از 300 تن به 700 تن افزایش یافته است بیان کرد: 2 کارخانه کمپوست دیگر هم در شهرستان تالش و لنگرود گیلان در حال احداث است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375424: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
واقعا جای کار دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین