پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: تقویت زیرساختهای آموزشی و موازی با توسعه صنعتی در چابهار اولویت منطقه آزاد تجاری است.

شعار سال: نصیر بارکزهی در کارگروه برنامه‌ریزی شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اظهار کرد: ارتقاء و اعتبار اجتماعی معلمین، ایجاد صندوق رفاه، در نظر گرفتن مشوق‌ها - الویت ها و نیازها، ضرورت ایجاد بانک جامع، شناخت مشکلات، مطالعات بر روی والدین و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ازجمله برنامه‌هایی هستند که در این کارگروه مطرح شد.

وی با اشاره به ساماندهی طرح‌ها، برنامه‌ها و اجرایی نمودن فعالیت‌های تعریف‌شده گفت: سابقه همکاری سازمان منطقه آزاد و آموزش‌وپرورش دارای سوابق درخشانی می‌باشد و با طراحی برنامه‌ای مدون فرصت بسیار مناسبی جهت دانش‌افزایی معلمان، حمایت از شورای دانش آموزان و تشکیل NGO معلمان فراهم خواهد شد.

بارکزهی بیان کرد: استفاده از فضاهای سازمان جهت برگزاری آزمون‌های آموزشی ازجمله تیزهوشان و نمونه دولتی، استقرار مرکز تصحیح اوراق نهایی، پاداش جهت آموزش به افراد بی‌سواد، معرفی افراد بی‌سواد و ثبت در سامانه، استفاده از ظرفیت‌های فی‌مابین، آموزش خانواده و استفاده از مشاور، مرکز مشاوره جهت ارائه خدمات مانند کارگاه، مشاوره در فضای مجازی و تکریم مقام معلم را ازجمله موارد مطرح‌شده در کارگروه شورای آموزش‌وپرورش عنوان کرد که در ادامه جلسات تعیین‌شده فی‌مابین در هفته جاری تکمیل و ارائه می‌گردد.

لازم به ذکر است رئیس آموزش‌وپرورش بابیان اینکه چشم‌انداز و نگاه منطقه آزاد در مورد آموزش قابل‌تحسین است از همکاری و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار در امر آموزش تقدیر و تشکر کرد.

کارگروه برنامه‌ریزی شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد با موضوع بررسی تفاهم‌نامه سال 96 و ارائه طرح‌ها در قالب بسته‌های پیشنهادی برای طرح در شورای آموزش‌وپرورش سازمان منطقه آزاد تشکیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی چابهاران، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1396، کد مطلب: ۴۲۳۹۹۵: www. 4baharan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین