پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
استاندار البرز با بیان این که استقرار دولت الکترنیک به جد در استان البرز پیگیری می‌شود گفت: دولت به دنبال کاهش مراجعات مردمی به دستگاه‌های اجرای با استقرار کامل دولت الکترونیک در سراسر کشور است.

شعارسال: سیدحمیدطهائی با بیان اینکه در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، در محل نمایشگاه بین المللی تهران، افزود: این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات، فرصت مناسبی برای عرضه دستاوردها و آخرین و بروزترین دستاوردهای حوزهICTاست.

طهایی گفت: خوشبختانه سازمانها، گام‌های بلندی در این حوزه برداشته‌اند که می‌توان از رهگذار آن بخشی از تازه‌های حوزه فناوری اطلاعات را مورد استفاده قرار داد.

وی با اشاره به استقرار دولت الکترونیک در البرز خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر آن است تا زیرساخت‌های دولت الکترونیک ایجاد شود تا از حجم مراجعه به دستگاه‌های اجرایی کاسته شده و بخش قابل توجهی از خدمات به مردم، از دریچه دولت الکترونیک محقق شود.

وی افزود: استقرار خدمات دولت الکترونیک در البرز به عنوان یکی از کلانشهرهای پرجمعیت کشور به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی موظف شده اند تا زیرساخت های آن را تا پایان سال در البرز ایجاد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر 25 آذر 1394، کدمطلب: 330415، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین