پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۶۳۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه تقارن ماه رمضان و امتحانات دانش‌آموزان تا چند سال آینده ادامه دارد امکان جابجایی زمان امتحانات وجود ندارد و بهتر است دانش‌آموزان به این مسئله عادت کنند.

شعار سال: علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در خصوص تقارن امتحانات پایان سال با ماه رمضان و گلایه برخی دانش‌آموزان به این مسئله اظهار داشت: به نظر می‌آید این تقارن فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است. آنها می‌توانند از فرصت بعد از سحری برای مطالعه استفاده و بعد از امتحان استراحت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تقارن ماه رمضان و امتحانات دانش‌آموزان تا چند سال آینده ادامه دارد امکان جابجایی زمان امتحانات وجود نداشت و بهتر است دانش‌آموزان به این مسئله عادت کنند.

زرافشان به آماده‌سازی مقدمات اعمال هدایت تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: کارهای مقدماتی در سطح مدرسه در حال انجام است و بعد از امتحانات خرداد ماه و وارد کردن نمره‌های دانش آموزان، فرم های هدایت تحصیلی به آنها داده می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکهدوهفته اول تیر کار اصلی هدایت تحصیلی آغاز می شود، ادامه داد: تا آن زمان کارهای توجیهی مثلهفته آشنایی با مشاغل وآماده سازی مقدمات در مدارس انجام می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 96، کد مطلب: 13960204001304: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
خدا به داد مردم برسه با این برنامه های بی در و پیکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین