پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مازیار حسینی گفت: در انتخاب پروژه‌های شهری باید دقت لازم را داشت و تمام مراحل اجرای آنچه در بعد داخل سازمانی و چه در نگاه مردم باید شفافیت و صحت داشته باشد.

شعار سال: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: هر تغییری در معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تنها در راستای بهبود است و به معنای ضعف در عملکرد سیستم نیست و دقت، سرعت و صحت رویکرد اصلی معاونت حمل و نقل است.

مازیار حسینی در جلسه تودیع و معارفه معاونان مطالعات و مالی و رئیس حراست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: یکی از شعارهای ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک سرعت، صحت و دقت است که باید مدیران در اجرای برنامه‌های حوزه حمل و نقل و مدیریت ترافیک به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در اجرای امور در حوزه حساس حمل و نقل فرصتی برای انجام سعی و خطا نداریم، بیان کرد: در انتخاب پروژه‌های شهری باید دقت لازم را داشت و تمام مراحل اجرای آنچه در بعد داخل سازمانی و چه در نگاه مردم باید شفافیت و صحت داشته باشد.

معاون شهردار تهران با قدردانی از زحمات مهندس خشایی پور در معاونت مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: انجام کارهای مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و مدیریت ترافیک یکی از الزامات و ابزارهایی است که می‌تواند صحت و دقت اجرای یک طرح را مشخص کند. در این مدت مهندس خشایی پور زحمات زیادی را در این حوزه کشیده‌اند که از ایشان قدردانی می‌شود.

وی همچنین با تشکر از زحمات مهندس حسن آقا بیگی به عنوان معاون مالی سازمان حمل و نقل و ترافیک افزود: معاونت مالی نیز یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در سازمان حمل و نقل است و در این مدت مهندس آقابیگی نیز تلاش زیادی در این حوزه انجام دادند.

در این نشست از زحمات و تلاش‌های مهندس خشایی پور معاون مطالعات سازمان، مهندس حسن آقا بیگی معاون مالی و اسکندری مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قدردانی شد.

همچنین مهندس شکرایی به عنوان معاون مطالعات سازمان، مهندس مالکی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری وعظیمیان به عنوان مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت معرفی شدند.

همچنین مهندس غنی نژاد نیز از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به عنوان مشاور معرفی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 96، کد مطلب: 3973708: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
فقط یک دروغ بزرگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین