پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در سفرش به مسکو با تاکید بر توافق با روسیه برای ارزیابی ماهیانه کاهش تنش‌ها در سوریه گفت، سطح خشونت‌ها در سوریه تا حد زیادی کاهش یافته است.

شعار سال: به نقل از سایت النشره، استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سفرش به مسکو پس از دیدار با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت: ما در مورد انجام تحقیقات ماهانه برای ارزیابی نتایج فعالیت‌هایمان در زمینه کاهش تنش و خشونت‌ها در سوریه به توافق رسیدیم. همچنین در مورد لزوم کار جدی در سایه کاهش تنش‌ها برای خنثی‌سازی‌ مین‌ها در سوریه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به شهروندان سوری و آزادی زندانیان به توافق رسیدیم.

دی میستورا همچنین نسبت به ادامه مذاکرات آستانه به ویژه آنچه که به تلاش برای کاهش تنش در سوریه مربوط می‌شود، ابراز امیدواری کرد و گفت: روند کاهش تنش و برقراری آتش‌بس در سوریه بدون دستیابی به سازشی سیاسی در این کشور ممکن نیست.

وی تاکید کرد: این رایزنی‌ها بدون تردید ادامه خواهند داشت زیرا من آنها را برای هر دو طرف مفید و لازم می‌دانم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 19 خرداد 96، کد مطلب: 96031910257:www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین