پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان البرز بابیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، گفت:جنایات آمریکا در هفته حقوق بشر در البرز بازخوانی می‌شود.

شعار سالحجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی با اشاره به نامگذاری این هفته به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: ششم تا دوازدهم تیرماه به پیشنهاد مقام معظم رهبری هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: آمریکا در این هفته جنایاتی مرتکب شده که روی بشریت و هیتلرهای تاریخ را سفید کرد.

رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی البرز با بیان اینکه جنایاتی که در این فواصل صورت گرفته عظیم ترین آن فاجعه هفتم تیر و به شهادت رساندن شهید دکتر بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور و تعدادی از وزراء و جمع کثیری از نمایندگان مجلس بود، بیان کرد: شهید بهشتی فردی بود که امام خمینی(ره) در مورد ایشان فرمودند مظلومیت ایشان بیش از هر چیز تجلی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی قبل از آنکه ترور فیزیکی شود شخصیت او مورد هجمه‌های ناجوانمردانه منافقین و عوامل استکبار قرار گرفت، تصریح کرد: شخصیت شهید بهشتی به گونه‌ای مورد اتهام قرار گرفت که فقط شهادت ایشان می توانست غبار اتهام را از چهره اش بزداید و این شخصیت صاحب فکر و اندیشه و ایده پرداز و دارای تفکر تشکیلاتی را از پشت ابر اتهام نمایان سازد.

رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی البرز باب یان اینکه مردم ما، نسل جوان ما بدانند تاریخ قابل تکرار است و دشمن برای خارج کردن چهره های خدوم به نظام ابتدا دست به تخریب شخصیت می زند و سپس به آسانی اقدام به ترور فیزیکی آنان می کند عنوان کرد: استکبار جهانی برای برطرف کردن و برداشتن موانع نفوذ خود از هیچ اقدامی فرو‌گذار نمی‌کند.

وی بابیان اینکه شهید بهشتی حامی سرسخت ولایت فقیه بود، گفت: شهید بهشتی صاحب فکر و اندیشه و بصیرت و برخوردار از تفکر حرکت تشکیلاتی بود.

‌روحی‌یزدی به شخصیت والای این شهید مظلوم اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی از نظریه‌پردازان ولایت مطلقه فقیه بود و در تثبیت این اصل مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی مدافعی کوشا بود و منافقین و استکبار از این رو از وی کینه به دل گرفتند و نقشه ترور ایشان و همرزمان و همراهانش را با انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی کشیده و اجرا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز باب یان اینکه این شهید مظلوم گرچه عمر زیادی نداشت امام عمرش پر خیر و برکت و منشاء کمالات بود عنوان کرد: امروز هم نسل جوان ما به ایده‌های امثال شهید بهشتی و شهید باهنر و شهید صدوقی و حضرت امام و مقام معظم رهبری نیازمند است.

روحی‌یزدی من باب اینکه چهره مخفی آمریکا باید برای جوانان مورد واکاوی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: در هفته پیش رو دعوت از سخنرانان برجسته با هدف معرفی چهره آمریکا در دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات استان البرز قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1448830:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین