پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فروش دارو و مکمل‌های غذایی باید فقط در داروخانه‌ها انجام شود، بنابراین فروش این اقلام در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است.

شعار سال: امیر غفرانی گفت: در حال حاضر حدود 150 سازمان مردم نهاد در استان وجود دارد که از این تعداد 115 سازمان فعال و بقیه در حالتی نیمه فعال قرار دارند.

غفرانی با اشاره به فعالیت متنوع این سازمان‌ها افزود: 80 سازمان مردم‌نهاد در حوزه اجتماعی، 30 سازمان در حوزه فرهنگی، 20 سازمان در زمینه علمی و 20 سازمان مردم نهاد دیگر نیز در حوزه اقتصادی ثبت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت باشگاه‌های ورزشی استان اشاره و اعلام کرد: حدود هزار 100 باشگاه ورزشی در استان البرز وجود دارد که 60 درصد این باشگاه‌ها مختص بانوان و 40 درصد نیز مخصوص آقایان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به وضعیت تخلفات باشگاه‌ها در استان گفت: تاکنون 258 باشگاه مشکل‌دار شناسایی شده که 70 باشگاه برای مجوز اقدام کرده‌اند و باقی نیز اخطار گرفته‌اند.

غفرانی در توضیح اینکه برخی از باشگاه‌ها نسبت به فروش دارو و مکمل‌های غذایی اقدام می‌کنند، تصریح کرد: فروش دارو و مکمل حتی مجاز در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است.

این مسئول تاکید کرد: فروش دارو و مکمل غذایی باید فقط در داروخانه‌ها صورت بگیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-2395-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین