پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
طی حکمی از سوی دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، دبیر اجرایی جشنواره دهم هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.

شعار سال: مجتبی آقایی دبیر دهمین جشنواره بین‌ المللی هنرهای تجسمی فجر طی حکمی عبدالرحیم سیاهکارزاده را به سمت دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به جایگاه هنرمندانه حضرتعالی در جامعه هنری ایران عزیز و التزام به عهد و تجربیات تخصصی شما، بدینوسیله به عنوان دبیر هنری دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای مقاصد عالیه این رویداد فرهنگی و هنری موفق باشید.

شعار سال: با توجه به حکم دبیری مجتبی آقایی به عنوان دبیر دهمین جشنواره تجسمی فجر، جمشید حقیقت شناس به عنوان دبیر هنری این رویداد و حکم عبدالرحیم سیاهکارزاده به عنوان دبیر اجرایی، هر سه این احکام تمدید حکم های دوره قبل برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 4041729:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین