پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
معاون وزیر نفت با اشاره به فضای بسیار مناسب ایجاد شده در پسابرجام گفت: یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با مشارکت بالایی از سوی فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک جهان نسبت به دوره گذشته برگزار می شود.

شعار سال: مرضیه شاهدایی درباره برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اظهار کرد: همه تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارتقای سطح نمایشگاه ایران پلاست در هر دوره نسبت به دوره های گذشته بوده است تا این نمایشگاه به مرکز همگرایی و هماهنگی بیشتر در صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور تبدیل شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، تولید کنندگان، مصرف کننده‌ها، سازنده‌های تجهیزات در ایران و در خارج از کشور می‌توانند از آخرین پیشرفت‌ها در حوزه تولید، تکنولوژی و فناوری‌های مرتبط با صنایع تکمیلی پتروشیمی با خبر شوند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به این که از حدود دو سال گذشته تاکنون با اجرایی شدن برجام، شرایط بسیار بهتر و مناسبی برای حضور شرکت‌های بین‌المللی و خارجی در ایران به وجود آمده است، تصریح کرد: تلاش کردیم با مشارکت بیشتر با نمایشگاه دوسلدورف آلمان و استفاده از فضای پسابرجام، شرایط برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن نمایشگاه ایران پلاست فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر این که پیش بینی می‌شود در یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با مشارکت قابل قبول و بسیار بالایی از سوی مشارکت کنندگان معتبر داخلی و بین‌المللی به ویژه از کشورهای اروپایی روبرو شویم، اظهار کرد: به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال از تمام سالهای قبل از نظر وسعت و تعداد شرکت کننده‌ها دارای بالاترین آمار از نظر کمی باشد.

شاهدایی با تأکید بر این که علاوه بر توجه به مشارکت حداکثری فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی از داخل و خارج کشور، بعد کیفی برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست نیز به عنوان اولویتی دیگر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: قرار است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سمینارها، کنفرانس‌ها و همایش‌های تخصصی، علمی و پژوهشی با اولویت صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک برگزار شود که قطعا برگزاری این همایش‌ها می‌تواند سطح علمی و پژوهشی نمایشگاه را افزایش دهد.

وی با اشاره به این که برای نخستین بار در نمایشگاه یازدهم ایران پلاست در بخش دانش فنی، تجارت محصول و یا تجهیزات فعال می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با تجربه برگزاری موفق همایش IPF، این بخش از نمایشگاه نیز هرچه باشکوه تر برگزار شود و با بازخوردی که از آن می گیریم قطعا برای سال آینده نمایشگاه بسیار پربارتر خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، دو تا پنج مهرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شانا، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب: 277947:www. shana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین