پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
استاندار گیلان گفت: در بخش اقتصاد دریا محور و توسعه پرورش ماهی در قفس از ظرفیت دانشگاه گیلان کمال بهره را می‌بریم.

شعار سال: «محمدعلی نجفی» در جریان نشست استادان دانشگاه گیلان با دکتر «نوبخت» با بیان این‌که در چهار سال دولت یازدهم برای نزدیک کردن ارتباط دانشگاه و بخش‌های اجرایی گام‌های موثر برداشته شد، خاطرنشان کرد: از حضور اساتید دانشگاه‌ها در بخش‌های مختلف مدیریت اجرایی استان بهره بردیم.

وی ادامه داد: پیشتر شاهد جدایی میان دانشگاه و حوزه صنعت گیلان بودیم که در بدو آغاز به دولت یازدهم، بخشی از منابع پژوهشی استان برگشت داده شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: باید در اقتصاد دریا محور نگاه به استفاده از ز و ظرفیت خوب ایجاد شده میان دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اهتمامی فزون‌تر داشته باشیم و حضور اساتید در کنار مدیران اجرایی بیشتر شود.

وی افزود: در بخش اقتصاد دریا محور و توسعه پرورش ماهی در قفس از ظرفیت دانشگاه گیلان کمال بهره را می‌بریم.

نجفی اظهار کرد: با آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و کمک‌های موثری که دولت انجام داده، فرصت‌های جدیدی برای همکاری بیشتر دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف مدنظر و توسعه استان فراهم شده است.

استاندار گیلان گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم از حضور دانشگاهیان در بخش‌های اجرایی بیشتر استفاده شود.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از سند راهبردی و استفاده از فرصت کارآفرینی دانشگاه گیلان تاکید و تصریح کرد: در سفر اخیر به کشور آلمان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه گیلان را ارائه کردیم که مورد استقبال سفیر و طرف آلمانی برای تعامل با این دانشگاه قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 96060301329 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین