پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت مجدد از برجام آن را مایه افزایش امنیت منطقه ای و بین المللی دانسته است.
شعارسال: وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت مجدد از برجام آن را مایه افزایش امنیت منطقه ای و بین المللی دانسته است.

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای که پس از گفتگوهای «بوریس جانسون» وزیر خارجه این کشور با «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران و «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا، صادر کرد بر حفظ برجام تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: این توافق حاصل ۱۳ سال دیپلماسی دشوار بود و امنیت را هم در منطقه و هم در انگلیس افزایش داده است. به دلیل همین نتایج امنیتی است که همچنان آمریکا را ترغیب می کنیم تا آنها را مد نظر داشته باشد.

همزمان با تماس های جانسون با ظریف و تیلرسون، «ترزا می» نخست وزیر انگلیس نیز دیروز سه شنبه در گفتگویی تلفنی با ترامپ بر تعهد لندن به توافق هسته ای با ایران تاکید کرد.

دفتر ترزا می در بیانیه ای اعلام کرد: نخست وزیر همسو بر تعهد مستحکم انگلیس به برجام در کنار سایر شرکای اروپایی تاکید کرد و گفت که این (توافق) برای امنیت منطقه اهمیتی حیاتی دارد.

در همین رابطه اعلام شد که دفتر نخست وزیر انگلیس با ارسال نامه ای به برخی خبرگزاری ها اعلام کرده است: ترزا می بر تعهد قوی انگلیس به توافق هسته ای با ایران در کنار شرکای اروپایی مان مجددا تاکید می کند و می گوید این توافق برای امنیت منطقه اهمیت حیاتی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 مهر 1396، کدخبر: 4110707 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین