پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اظهارات متناقض رئیس‌جمهور در رابطه با رکود اقتصادی در کشور به دلیل نداشتن مشاوران صادق و نیز نداشتن برنامه اقتصادی جامع است.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات متناقض رئیس‌جمهور در رابطه با وجود و عدم وجود رکود اقتصاد در کشور گفت:‌ این اظهارات متناقض رئیس‌جمهور به دلیل نداشتن مشاورانی صادق و همچنین سرشناس است و از سوی دیگر این اظهارات نشان می‌دهد که دولت برنامه جامعی در حوزه اقتصادی ندارد.

وی افزود: رئیس‌جمهور بیش از آنکه به سمت اقدامات عملی در حوزه اقتصاد و فعال کردن این بخش و رونق‌بخشی اقتصاد برود، به رفتارهای شعاری که برخاسته از زمان انتخابات است روی آورده و نکته‌ای که باید در اینجا به آن اشاره کرد این است که این رفتارهای شعاری نمی‌تواند کشور را از وضعیت فعلی اقتصادی نجات دهد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اضافه کرد: به همین سبب ما شاهد تناقض‌گویی‌هایی از سوی رئیس‌جمهور هستیم و یا اینکه رئیس‌جمهور مشکلات اقتصادی موجود در کشور را توجیه می‌کند.

موسوی‌نژاد در پایان اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید بیش از گذشته به واقعیت‌های اقتصادی کشور توجه داشته باشد و بایدها و نبایدهای اقتصادی در داخل کشور را مدنظر قرار دهد و به سمت به نتیجه رساندن اقتصاد کلان و پایین آوردن تورم و ایجاد یک نشاط اقتصادی حرکت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 1 بهمن 1394، کد مطلب: 13941101000651: www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین