پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی وضعیت فعلی برگزاری کنکور را یکی از عوامل مهم بازدارنده در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: با توجه به تأکیدات رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع در دست بررسی است.

 شعارسال : دکتر محمدرضا مخبر دزفولی بر ضرورت توجه به رفع مشکلات کنکور تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که در زمینه کنکور و به ویژه مسائلی که در کنکور امسال مطرح شد، لازم است این موضوع مورد دقت بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع در دست بررسی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: یکی از عوامل مهم بازدارنده در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وضعیت فعلی برگزاری کنکور است. متأسفانه تاکنون هیچ راهکار اجرایی در زمینه حل مشکل کنکور ارائه نشده است.

رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: خانواده، دانش آموز، جامعه، نظام تعلیم و تربیت و نظام آموزش عالی با مشکل کنکور درگیر هستند و تا هنگامی که راه حل جایگزین ارائه نشود مشکل قابل حل نیست.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر مخبر دزفولی با اشاره به نتیجه یک طرح پژوهشی در این زمینه گفت: براساس نتیجه حاصل شده پذیرش دانشجوی مقطع دکترا به صورت پیوسته در برخی رشته‌های علوم پزشکی، یکی از مشکلات و معضلات موجود در این زمینه است.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:17 آبان 96، کد خبر: 96081710167،/www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین